رئیس جمعیت هلال احمر خبرداد:

ادامه جست‌ وجوها در ساختمان متروپل آبادان/ حضور ۱۱۲ نجاتگر در محل

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تمام توان عملیاتی و لجستیکی جمعیت هلال احمر برای تسریع در امر نجات حادثه‌دیدگان بسیج شده است و در حال حاضر ۲۳ تیم شامل ۱۱۲ نفر در حال انجام عملیات جست‌ وجو در طبقات زیرین ساختمان هستند.

ادامه جست‌ وجوها در ساختمان متروپل آبادان/ حضور ۱۱۲ نجاتگر در محل

به گزارش منیبان؛ پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر تداوم عملیات امدادرسانی در آبادان و فعالیت شبانه روزی نیروهای جمعیت هلال احمر گفت:  در حال حاضر ۲۳ تیم شامل ۱۱۲ نفر  در حال انجام عملیات جست‌وجو و نجات در طبقات زیرین ساختمان هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر که خود برای مدیریت میدانی عملیات در خوزستان بسر می برد، خاطر نشان کرد: با تلاش نجاتگران هلال احمر تا این لحظه پیکر ۹ جان‌باخته رهاسازی شده است و با توجه به فوت یک نفر در بیمارستان مجموع قربانیان تا این لحظه به ۱۰ نفر رسیده است. ۳۲ نفر نیز مصدوم شدند.

او افزود: ۷ نفر از زیر آوار توسط سگ های آنست (جست‌وجو) و دستگاه های الکترونیکی زنده یاب جمعیت هلال احمر نجات یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: تمام توان عملیاتی و لجستیکی جمعیت هلال احمر برای تسریع در امر جست‌وجو و نجات حادثه‌دیدگان بسیج شده است و بسیاری از استان‌ها نیز اعلام آمادگی برای حضور در منطقه را دارند.

بخش‌هایی از مجتمع ۱۱ طبقه متروپل در خیابان امیری آبادان حوالی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه دیروز (دوشنبه ۲ خرداد) فرو ریخت و این حادثه تاکنون ۱۰ کشته و ۳۵ مجروح برجا گذاشته است. 


ت ت
کدخبر: 85367 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها