این مرد بیچاره روزی 3 هزار بار زندگیش عوض می‌شود!+عکس

شاید شماهم اسم بیماری های عجیب و غریب زیادی را شنیده باشید می بیماری این مرد 84 ساله بسیار وحشتناک و طاقت فرساست.

این مرد بیچاره روزی 3 هزار بار زندگیش عوض می‌شود!+عکس

به گزارش منیبان؛ احتمالاً با خواندن این تیتر تعجب کرده باشید؛ اما این موضوع حقیقت دارد. آیا می توانید تصور کنید که خودتان در طول روز خیلی از اتفاقات را به یاد نداشته باشید و حافظه تان خیلی ضعیف عمل کند؟

اکثر ما حتی نمی توانیم این موضوع را درک کنیم‌، زیرا اتفاقات مختلف را به راحتی ذهن می سپاریم؛ اما جالب است بدانید در 29 مارس سال 1985 یک نفر از پله های خانه اش سقوط کرد و او را به سرعت به بیمارستانی در لندن بردند که اتفاقا در بیمارستان؛ همسرش او را همراهی می کرد.

این مرد که ماجرایش را در این بخش میخوانید، به مدت دو روز به سر درد بسیار عجیب و غریبی گرفتار شد و هیچ وقت تصور نمی کرد که مغز و ذهنش توسط یک ویروس احاطه شده که باعث می شود حافظه ای 30 ثانیه داشته باشد.

التهاب مغز او به قدری شدید بود که بعد از 30 ثانیه همه چیز را فراموش می کرد و این اتفاق تا به الان هم؛ همیشه و همیشه تکرار می شود. زمانی که این اتفاق برایش افتاد، فقط 20 درصد شانس زنده ماندن داشت که خوشبختانه به خاطر مصرف دارو های ضد ویروس زنده ماند؛ اما حافظه سی ثانیه ای او شرایط زندگی را برایش سخت کرد.

زمانی که با او مصاحبه کردند:"اعلام کرد که من کاملاً زنده، بیدار و هوشیار هستم اما هر دقیقه یا بهتر است بگویم هر 30 ثانیه؛ همه چیز را فراموش می کنم و همین زندگی را برایم به شدت سخت کرده است."

او اکنون در 84 سالگی چیز زیادی از قبل از سال 1985؛ یعنی قبل از این اتفاق به یاد ندارد.


ت ت
کدخبر: 86996 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها