طوفان شدید در راه تهران!+فیلم

براساس تصاویر و فیلم‌هایی که امروز منتشر شده از دقایقی پیش توده گرد و غبار غلیظی، مناطق غربی استان تهران همچون چهاردانگه را فراگرفته است.

طوفان شدید در راه تهران!+فیلم

به گزارش منیبان؛ کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید تا خیلی شدید در مناطق جنوبی و غربی استان تهران خبر داد. توده گرد و غبار غلیظ که هم‌اکنون برخی از مناطق غربی استان تهران را فراگرفته است، احتمالاً تا ساعتی دیگر وارد پایتخت می‌شود.

براساس تصاویر و فیلم‌هایی که امروز منتشر شده از دقایقی پیش توده گرد و غبار غلیظی، مناطق غربی استان تهران همچون چهاردانگه را فراگرفته و انتظار می‌رود که این توده گرد و غبار تا ساعتی بعد تهران را نیز فراگیرد.

سازمان هواشناسی نیز در اطلاعیه روز گذشته خود ضمن هشدار سطح زرد، برای امروز و فردا، رگبار باران و رعد و برق به طور محلی، وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و احتمال بارش تگرگ را پیش‌بینی کرده بود.

امروز استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، قزوین، البرز، قم، تهران و ارتفاعات در استانهای مازندران، گیلان، غرب گلستان و نیمه شمالی سمنان و فردا استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات سمنان متأثر از رخدادهای مذکور خواهد بود.آقای صادق ضیائیان گفت: هم اکنون در تهران و البرز شاهد وزش باد شدید و خیلی شدید و توفان وتندباد هستیم.

سرعت وزش تند باد در تهران به ۸۰ کیلومتر در ساعت رسید

همچنین مدیر کل پیش بینی و مخاطرات سازمان هواشناسی گفته است: هم اکنون در تهران شاهد وزش باد شدید هستیم که سرعت وزش باد به ۸۰ کیلومتر در ساعت رسیده است. صادق ضیائیان گفت: هم اکنون در تهران و البرز شاهد وزش باد شدید و خیلی شدید و توفان وتندباد هستیم که طبق بررسی‌های صورت گرفته سرعت وزش باد در تهران به ۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و مخاطرات سازمان هواشناسی کشور پیش از این هشدار‌های را در رابطه با افزایش سرعت وزش باد و طوفان در تهران و البرز صادر کرده بودیم که این شرایط تا دوسه روز آینده در تهران ادامه خواهد داشت.

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران نیز درگفت و گو با ایسنا اعلام کرده است در ناحیه غرب تهران وزش باد شدید و خیلی شدید مورد انتظار است که این وزش باد شدید می‌تواند به‌صورت طوفان لحظه‌ای باشد و خیزش گرد و خاک شدید را نیز به همراه دارد.

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران تاکید کرد: این مخاطره جوی خیزش گرد و خاک شدید و کاهش دید قابل ملاحظه، گرد و خاک محلی را در پی دارد و در برخی نقاط تهران نیز رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.


حجم ویدیو: 16.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43 دانلود ویدیو
ت ت
کدخبر: 88176 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها