در بیمارستان شهدای پاکدشت انجام شد:

درمان تومور مغزی بیمار پس از ۲۵ سال

به همت پزشکی نیکوکار، تومور مغزی یک بیمار پس از ۲۵ سال درمان و سلامتی، دوباره به وی هدیه داده شد.

درمان تومور مغزی بیمار پس از ۲۵ سال
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ رئیس بیمارستان شهدای پاکدشت در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای استان تهران گفت: با توجه به هزینه بالای این عمل جراحی که پرداخت آن از توان بیمار خارج بود با همت خیرین و پزشک نیکوکار تجهیزات مورد نیاز این جراحی تامین و بیمار در این بیمارستان بدون پرداخت هزینه‌ای مورد عمل جراحی قرار گرفت.

انوشیروان صادقی افزود: این نخستین عمل جراحی تومور مغزی بود که توسط جراح جوان در بیمارستان شهدای پاکدشت انجام شد و امیدواریم در آینده شاهد انجام اینچنین اعمال جراحی حیاتی و حساس در این مرکز درمانی باشیم.

پزشک نیکوکاری که این عمل جراحی را انجام داد نیز در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: بیمار با تومور ۷ در ۷ سانتی متری در ناحیه سینوس ساژیتال مغزی و چسبیده به رگ‌های حرکتی مورد عمل جراحی قرار گرفت.

مهدی فرخی افزود: این عمل جراحی از این جهت اهمیت دارد که اعمال جراحی حساس اینچنینی که در مراکز خصوصی و یا بیمارستان‌های مجهر کشور انجام می‌شود، برای نخستین بار در بیمارستان شهدای پاکدشت انجام شد.

او گفت: با توجه به اینکه تومور در نزدیکی رگ‌های مربوط به اندام‌های حرکتی قرار داشت کوچکترین خطا و آسیب به رگ‌ها غیر قابل جبران بود و از کار افتادگی همیشگی اندام‌های چپ بدن بیمار را برای همیشه به دنبال داشت.


ت ت
کدخبر: 90927 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها