پسر 13 ساله خودش را ربود

پسر 13 ساله برای اینکه از پدر و مادرش اخاذی کند اقدام به راه انداختن یک عملیات گروگانگیری سوری توسط خودش نمود.

پسر 13 ساله خودش را ربود

به گزارش منیبان؛ پسر بچه ایی 13 ساله به نام "ژایئوجان " از جنوب غربی چین ، برای خرید تلفن همراه هوشمند دست به کاری تعجب برانگیز می زند تا خواسته ایی که مد نظرش بود و پدر و مادرش با آن مخالفت می کردند را ، برآورده سازد  به همین دلیل تصمیم می گیرد تا از پدر و مادرش اخاذی کند.

پسر بچه13 ساله چینی از قرار معلوم تصمیم می گیرد تا گروگان گیری جعلی راصحنه سازی کند و بتواند 50000 یوان از مادر و پدرش جهت ربوده شدن خودش بگیرد . آدم ربایان به مادر "ژایئوجان "یک تصویر از فرزندش در حالیکه پارچه سفید در دهانش قرار دارد و در حال گریه کردن است ، ارسال می کنند و مادرش نیز تصویر پسرش را پلیس نشان داده و پلیس اظهار می کند این تصویر جعلی است و تصویر در شهر Leshan ثبت شده است .

طبق گفته مادر "ژایئوجان "، در حدود ساعت 5 بعدازظهر از شماره ایی که برای شهر پکن بود به مادر این پسر بچه 13 ساله تماس گرفته می شود و مادرش تماس را پاسخ می دهد و در ابتدا صدای فرزندش که در حال گفتن :"مادر! مادر!" است را شنیده و سپس مادرش از او می پرسد "این شماره چه کسی است؟" و پسرش در پاسخ گفت "یک غریبه" و به گفته مادرش ناگهان تلفن قطع شده.

مجددا 3 ساعت بعد یک تماس تلفنی دیگر نیز دریافت کرد ، این بار با گریه کردن "ژایئوجان " در کنار نزدیکی ایستگاه قطار همراه بود و پس از آن تهدیدهایی با این مضامین "اگر می خواهید فرزندتان را نجات دهید باید 50000 یوان به نزدیکی ایستگاه قطار بیاورید و در غیر اینصورت او خواهد مرد"را دریافت نموده .

مادر "ژایئوجان "هم در ادامه گفت " لطفا به پسر من آسیب نزنید ، پول شما آماده است !"در همین حین تلفن قطع می شود ؛ پیدا شدن "ژایئوجان " توسط پلیس در روز دوشنبه در اتاق یک هتل که پنهان شده بود.

پس از پیداشدن "ژایئوجان " توسط پلیس ، او اظهار داشته که توسط 4 رباینده بوده شده و آنها این پسر بچه 13 ساله را با یک دستگاه تلفن همراه در یک اتاق در هتل تنها گذاشته اند . اظهارت این پسر بچه به مدت 2 روز بررسی می شوند و زمانیکه پلیس نتوانست هیچ ردی از ربایندگان پیدا کند ، حقیقت آشکار شده و به گفته این پسر بچه 13 ساله فقط قصد جلب توجه بیشتر پدر و مادرش و خرید تلفن همراه را داشته است .


ت ت
کدخبر: 92275 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها