آتش‌سوزی مهیب و گسترده در یک کارخانه مبل سازی نزدیک تهران+فیلم

عضو هیئت‌ مدیره شهرک صنعتی شمس‌آباد از وقوع آتش‌سوزی در کارخانه مبل سازی این شهرک خبر داد و گفت: این حادثه هیچ مصدومی نداشته و حدود ۵ سوله کاملاً دچار حریق شده است.

آتش‌سوزی مهیب و گسترده در یک کارخانه مبل سازی نزدیک تهران+فیلم

به گزارش منیبان؛ داوود ولی عضو هیئت‌ مدیره شهرک صنعتی شمس‌آباد گفت: ساعت ۸ صبح امروز آتش‌سوزی وسیع در کارخانه مبل سازی شهرک صنعتی شمس‌آباد اتفاق افتاد که آتش نشانان پس از وقع حادثه در محل حضور یافته و مشغول اطفای حریق هستند.

او گفت: این حادثه هیچ مصدومی نداشته و حدود ۵ سوله کاملاً دچار حریق شده است.

عضو هیئت‌ مدیره شهرک صنعتی شمس‌آباد ادامه داد: علاوه بر ایستگاه آتش نشانی داخل شهرک، ۶ ایستگاه آتش نشانی از شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، نسیم شهر، پرند و شهر تهران به محل حادثه اعزام شده‌اند.

او در پایان با اشاره به اینکه دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس نیز به محل حادثه اعزام شده است، خاطرنشان کرد: علت حادثه هنوز مشخص نشده و مهار این آتش سوزی گسترده توسط نیروهای آتش نشانی در حال انجام است.

همچنین مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور گفت: در این حادثه آتش‌سوزی ۵ سوله کاملاً دچار حریق شد. حادثه تا این لحظه مصدومی نداشته است. یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده اند.

 


حجم ویدیو: 825.67K | مدت زمان ویدیو: 00:00:24 دانلود ویدیو
ت ت
کدخبر: 96389 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها