جاده چالوس مسدود شد

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد که با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی جاده چالوس از ساعت 11 امروز (چهارم فروردین) تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

جاده چالوس مسدود شد

به گزارش منیبان؛ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و بارنگی و احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ در جاده چالوس این جاده از ساعت 11 امروز (چهارشنبه) تا اطلاع ثانوی برای حفظ ایمنی تردد و پیشگیری از وقوع حادثه مسدود می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است که مسیر جایگزین برای مسافران جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.

براساس آخرین آمارهای رسمی منتشر شده، متوسط تردد بین استانی روزانه در محورهای مواصلاتی کشور از تاریخ 20 اسفندماه تا دیروز (سوم فروردین ماه 1400) یک میلیون و 725 هزار و 766 وسیله نقلیه بوده است که نسبت به همین بازه زمانی در نوروز سال گذشته 56 درصد افزایش را تجربه کرده است اما همچنان نسبت به نوروز دو سال گذشته با کاهش مواجه شده و عدد منفی 17 درصد را نشان می‌داد.

همچنین تردد بین استانی روز گذشته سوم فروردین ماه سال جاری یک میلیون و 713 هزار و 680 وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن دو درصد افزایش را نشان می داد و بیشتری تردد بین استانی در بازه زمانی مذکور متعلق به 28 اسفندماه و با بیش از دو میلیون و 46 هزار وسیله نقلیه است.


ت ت
کدخبر: 9682 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها