بلاتکلیفی متقاضیان خودروی تارا و ماجرای طرح تعویض اجباری

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از طرح تغییر خودروی تارا دنده‌ای به تارا پلاس گلایه کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

 بلاتکلیفی متقاضیان خودروی تارا و ماجرای طرح تعویض اجباری

مدتی پیش متقاضیان خودرو از اجرای طرح تبدیل تارا دستی به تارا پلاس اتومات گلایه‌مند شدند و این تبدیل با افزایش قیمت نیز همراه بود. آن‌ها این موضوع را پیگیری کردند، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست پیگیری مجدد کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار

باسلام، متقاضیان خودروی تارا کماکان بلاتکلیف مانده اند و خواستار رسیدگی به مشکل این خودرو هستند. ماجرا از این قرار است شرکت ایران خودرو با ارسال پیامک‌های واریز وجه متقاضیان را وادار به تبدیل اجباری با افزایش ۱۰۰ درصدی کرد. متقاضیان از این ماجرا نارضایتی خود را اعلام کردند، اما همچنان بلاتکلیف مانده و تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

با توجه به شرایط مندرج سامانه یکپارچه در زمان مرحله اول با حضور ایران‌خودرو؛ شرطی تحت عنوان تغییر مدل و تیپ خودرو وجود نداشته و در زمان برگزاری مرحله دوم این شرایط به سامانه اضافه شده است و این اقدام ایران‌خودرو به تبدیل اجباری ۸ محصول جدید؛ خلاف قانون است. خواهش میکنم به این موضوع رسیدگی کنید.


ت ت
کدخبر: 190808 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها