رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

مازندران با اعتبارات استانی خدمات‌دهی ملی دارد

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به خدمات دهی گسترده استان با توجه به جمعیت شناور به‌رغم اعتبارات محدود سالانه، خواستار کمک دولت به روند خدمات رسانی ملی این استان شد و از تشکیل سازمان عمران ساحل به عنوان یکی از کمبودهای اساسی مازندران در عرصه زیرساختی در آینده نزدیک خبر داد.

مازندران با اعتبارات استانی خدمات‌دهی ملی دارد

به گزارش منیبان از مازندران؛ کیوان مرادیان کوچکسرایی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: استان مازندران سالانه با پذیرایی از ۲۰ میلیون گردشگر وجهه ملی دارد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: زیرساخت‌های خدمات رسانی مازندران برای پاسخگویی به نیازهای جمعیت شناور این استان مناسب نیست و مازندران در هر تعطیلات پایان هفته حدود ۵ میلیون جمعیت غیربومی را پذیرایی می کند.

عضو خانه ملت با اظهار اینکه امکانات و زیرساخت‌های مازندران برای پاسخگویی به جمعیت ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار نفری این استان دچار مشکل است افزود: توسعه مازندران با امکانات و اعتبارات محدود سالانه با مشکل مواجه است چراکه زیرساخت‌های گردشگری مازندران باید با اعتبارات ملی توسعه یابد.

مرادیان کوچکسرایی ترافیک، جاده‌های ناایمن و باریک، پسماند، جنگل خواری و کوه خواری و فقدان طرح‌های صنعتی و تولیدی مادر بواسطه شکنندگی ساختار محیط زیست را نظام مسائل عمده مازندران برشمرد و افزود: مجمع نمایندگان مازندران با کمک دولت حل این چالش‌ها را در دستور کار قرار داده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم با اشاره به بُعد گردشگری و کشاورزی مازندران یادآورشد: مازندران در زمینه گردشگری و کشاورزی خدمات دهی برجسته ملی دارد اما از اعتبارات محدود استانی برخوردار است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: با پیگیری نمایندگان و همکاری دولت روند توسعه مازندران در برنامه هفتم توسعه شتاب خواهد گرفت و بزودی با تشکیل سازمان عمران ساحل یکی از کمبودهای اساسی مازندران در عرصه زیرساختی برطرف خواهد شد.


ت ت
کدخبر: 93531 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها