کوین‌هایی که جهش قیمتی عجیبی خواهند داشت

بازار معاملات ارزهای دیجیتال به نسبت 4 سال گذشته در کشور ایران به مانند سایر کشورهای جهان داغ شده و رفته رفته به علاقه‌مندان این حوزه افزوده شده است.

کوین‌هایی که جهش قیمتی عجیبی خواهند داشت

به گزارش منیبان؛ بازار معاملات ارزهای دیجیتال به نسبت 4 سال گذشته در کشور ایران به مانند سایر کشورهای جهان داغ شده و رفته رفته به علاقه‌مندان این حوزه افزوده شده است. در این بین سرمایه‌گذاری روی هر ارز دیجیتال معرفی و لیست شده در صرافی‌های آنلاین چندان عقلانی نبوده و بهتر است پس از مطالعه چندین مقاله علمی، شرکت در کلاس‌های آموزشی و دریافت اطلاعات تکمیلی از افراد نخبه در این زمینه ارز دیجیتال مناسب را جهت سرمایه‌گذاری انتخاب نمایید. ارزهای دیجیتال در دو حالت کوین و توکن عرضه شده و هر کدام از آن‌ها مشخصات خاص خود را دارند.

در صورتی که مشکل مالی برای سرمایه‌گذاری مناسب را ندارید بهتر است به سراغ کوین‌ها بروید. هر کوین دارای بستر اختصاصی با الگوریتم‌های پردازش اطلاعات و امنیتی خاص خود بوده و به دلیل دارا بودن همین بلاک چین اعتبار بالاتری به نسبت توکن به خود اختصاص داده است. طی این مقاله به دنبال بررسی عوامل تاثیرگذار روی قیمت کوین‌های موجود در بازار خواهیم بود. در صورتی که علاقه‌مند به مطالعه مطلب اختصاصی تالیف شده در رابطه با معرفی بهترین کوین برای سرمایه‌گذاری از سوی وبلاگ صرافی ایرانی کارت هستید؛ تا انتها با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر روند قیمتی کوین‌ها

هر بازار مالی برای داد و ستد نیازمند نوعی واحد پولی است. اسکناس این وظیفه را در دنیای واقعی بر عهده داشته و Coin به معنی سکه در نقش واحد پولی دنیای رمز ارزها حاضر شده است. هر کوین دارای بستر بلاک چین اختصاصی خود بوده و با توجه به تخصص و هزینه‌های راه‌اندازی، پشتیبانی و تامین امنیت هر بلاک چین، ضریب اطمینان کوین به توکن برای کاربران حرفه‌ای بسیار بالاتر است. اما رقابت اصلی بین کوین‌ها بوده و کاربران جهت کسب سود بیشتر باید انتخاب آگاهانه‌ای برای سرمایه‌گذاری داشته باشند.

تحلیل فاندامنتال بر اساس اهداف، برنامه‌ریزی و تحقق هدف‌های از پیش تعیین شده شرکت اجرایی به دست آمده و با استفاده از آن امکان ارزش‌گذاری هر کوین برای سرمایه‌گذاری طولانی مدت مشخص خواهد شد.

کوین1

تحلیل تکنیکال جوابگوی نیازهای کوتاه مدت کاربران بوده و بر اساس اخبار مالی، سیاسی، تحقق اهداف رمز ارز و بسیاری از شایعات به دست خواهد آمد. هر کاربر بر اساس تجربه، منابع خبری و اهمیت تصمیم‌گیری درست بر اساس اخبار اقدام به سرمایه‌گذاری روی کوین خاصی داشته و در این مرحله میزان سود و زیان کاربران مشخص خواهد شد. علاوه بر موارد گفته شده برخی دیگر از موارد مثل: بررسی اهداف پروژه، شناسایی افراد اجرایی، حجم معاملات رمز ارز، تغییرات قیمت از زمان عرضه و قدمت آن نیز بر قیمت کوین تاثیرگذار است.

ویژگی‌ مشترک کوین های مناسب برای رشد

رشد قیمت هر کوین متکی به عوامل زیادی بوده و کاربر در ابتدا باید نوع سرمایه‌گذاری خود را بر حسب بازه زمانی کوتاه، میان یا طولانی مدت انتخاب نماید.

در صورت که در بازه زمانی کوتاه مدت به دنبال سود دهی باشد باید انواع نمودار، حجم معاملات و اخبار مهم روزانه و هفتگی در بازارهای سیاسی و اقتصادی را به دقت دنبال نماید. اما جهت سرمایه‌گذاری طولانی مدت باید تحلیل فاندامنتال را به دقت مورد بررسی قرار داده و با شناخت کامل از اهداف، عوامل اجرایی و سابقه عملیاتی تیم اجرایی به دنبال کسب درآمد باشد.

تحت هر شرایطی برای سرمایه‌گذاری درست و اصولی باید تحلیل فاندامنتال را انجام دهید! در صورت عدم اطمینان به وضعیت شرکت ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال مورد نظر سرمایه خود را در دست تیم مدیریتی اشتباه سپرده و حتی احتمال زیان مالی را نیز خواهید داشت.

 وضعیت کلی بازار کریپتو وابسته به اخبار خاص بوده و یکی از آن‌ها رابطه معکوس بین قیمت نفت در بازار جهانی با قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها است. همچنین تغییر قیمت بیت کوین برابر با تحرک ارزش تمام بازار ارزهای دیجیتال بوده و از این رو وضعیت کلی بازار نیز بر رشد قیمت یا کاهش ارزش کوین نیز تاثیر خاصی خواهد داشت.

ساختار اصلی ایجاد ارزهای دیجیتال بر اساس عدم تمرکز بوده و کوین‌های دارای ویژگی غیرمتمرکز به نسبت سایرین برتری خواهند داشت. میزان عرضه و تقاضای هر رمز ارز در زمان خرید و فروش آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هر چه ارزش کوین بیشتر شود، کاربران دلیلی برای فروش آن ندیده و سعی در نگهداری آن خواهند داشت. امنیت کوین و سابقه هک یا سرقت از شبکه بلاک چین آن نیز موجب اعتمادسازی برای مخاطبین شده و با ورود کاربران جدید شاهد بهبود وضعیت آن در بازار معاملات ارزهای دیجیتال خواهید بود.

برخی از کوین‌های بالقوه برای جهش قیمتی

تمام افراد با میزان سرمایه مشخص با هدف کسب سود وارد بازار کریپتو کارنسی شده و برای انتخاب هوشمندانه خود نیازمند کمک خواهند بود. بررسی وضعیت اکثر سایت‌های تحلیل‌گر یا بلاگرهای اکثرا بی‌سواد حوزه رمز ارز امری وقت گیر بوده و در این زمان مناسب برای سرمایه‌گذاری از دست خواهد رفت. از این رو برای معرفی چند کوین مناسب برای کسب سود در کوتاه مدت و طولانی مدت در ادامه مقاله نیز همراه ما باشید.

بیت کوین کش

بیت کوین کش از فرزندان بیت کوین بوده و در سال 2017 با هدف رفع مشکلات ناشی از افزایش زمان تراکنش بلاک‌های 1 مگابایتی ایجاد شد. حجم هر واحد وبلاگ به 8 مگابایت تغییر یافت و به دلیل تغییرات ساختاری در الگوریتم امکان بروزرسانی بیت کوین وجود نداشت. از این رو با عرضه بیت کوین کش، آن را برای پرداخت هزینه‌های معمول و روزانه در نظر گرفتند و کاربران استقبال زیادی از آن نمودند. با توجه به یکسان بودن تیم اجرایی، شرکت ارائه کننده، بستر بلاک چین و اعتبار بیت کوین، رشد قابل ملاحظه‌ای برای این رمز ارز پیش بینی شده است.

اما کاربران حرفه‌ای در مدت زمان مشابه پس از تحلیل درست وضعیت بازار و نمودارهای مختلف تصمیم به خرید بیت کوین کش گرفته و به سود بیشتری دست خواهند یافت! هر دو کوین در بین برترین ارزهای دیجیتال قرار داشته ولی تنها به دلیل تسلط بیشتر افراد حرفه‌ای بر اخبار، تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال توانستند برنده این مسابقه باشند.

کوین2

ریپل

ریپل در سال 2012 در جهت تسهیل شرایط انجام مبادلات ارزی بین‌المللی و رفع مشکلات ناشی از آن برای مردم سراسر دنیا راه‌اندازی شد. XRP نماد اختصاصی توکن ریپل بوده و تنها یکی از محصولات شرکت ریپل است! بسیاری از اشخاص با شنیدن نام ریپل فکرشان به سمت توکن آن و خرید و فروش ریپل می‌رود، اما اهداف شرکت ریپل به طور کامل مشخص بوده و توکن ارائه شده از سوی شرکت تنها بخشی از برنامه اصلی است. ریپل بر خلاف بیت کوین به دنبال حل مشکل نظام بانکداری و نحوه انتقال پول در سطح بین‌الملل است.

شرکت ریپل در این بین انگشت اتهام را به سمت بانک نشانه نگرفته و معتقد است با رفع ایرادات مشهود امکان افزایش بهره‌وری در آن وجود دارد. یکی از دلایل رشد قیمتی محصول XRP به عنوان توکن ریپل امکان موفقیت بسیار بالای این شرکت در همکاری با نظام سرمایه‌داری حال حاضر دنیا است. نظام بانکداری علاقه‌ای به از دست دادن قدرت پول و انتقال آن به شرکت‌های کریپتو کارنسی را نداشته و نزدیک‌ترین راه حل برای آن‌ها اتخاذ سیاست‌های نزدیک به اهداف شرکت ریپل خواهد بود!

اتریوم

ETH نماد کوین اتریوم بوده و نام بلاک چین اختصاصی آن نیز اتریوم نام دارد. ویتالیک بوترین با هدف حذف واسطه سوم برای پرداخت هزینه‌های بین دو طرف معامله اقدام به ساخت و عرضه این رمز ارز نمود. جایگاه اتریوم در لیست برترین ارزهای دیجیتال پس از بیت کوین بوده و با توجه به اهمیت و کارایی آن یکی از گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری طولانی مدت است. هرکدام از شرکت‌ها یا اشخاص برای فروش محصولات خود به مخاطبین خود نیازمند قراردادهای هوشمند هستند و ارائه چنین قراردادی توسط اتریوم میسر خواهد بود. کاربردی بودن وضعیت اتریوم در دنیای دیجیتالی آینده موجب پیش‌بینی آینده‌ای روشن برای این کوین بزرگ شده و کاربران را به خریداری آن ترغیب خواهد نمود.


ت ت
کدخبر: 118352 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها