خبر مهم در مورد فروش خودرو به روش قرعه کشی

بابک رحمانی، با بیان این‌که راهبرد ایران خودرو، عرضه مستمر به بازار و تامین نیاز مشتریان واقعی است، خاطرنشان کرد: اجرای روش قرعه‌کشی، براساس مصوبات کمیته خودرو است و تا زمانی که تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش محصولات بالا باشد، همچنان ادامه خواهد داشت.

خبر مهم در مورد فروش خودرو به روش قرعه کشی
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان به نقل از ایکوپرس، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، از اجرای طرح‌های متنوع فروش در سال جاری خبر داد و گفت: با افزایش ظرفیت تولید، تعداد خودروهای قابل عرضه در هر طرح نیز افزایش خواهد یافت.

 بابک رحمانی، با بیان این‌که راهبرد ایران خودرو، عرضه مستمر به بازار و تامین نیاز مشتریان واقعی است، خاطرنشان کرد: اجرای روش قرعه‌کشی، براساس مصوبات کمیته خودرو است و تا زمانی که تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش محصولات بالا باشد، همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در عین حال گفت: ایران خودرو در اجرای روش‌های فروش از مصوبات کمیته خودرو پیروی می‌کند و هر گونه تغییر در این روش منوط به تصمیم‌گیری و ابلاغ این کمیته است.  

رحمانی با اشاره به تحویل خودرو به مشتریان در طول تعطیلات نوروز امسال، گفت: با تخصیص ۲۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو به مشتریان در طول این ایام، ۳۷ درصد از تعهدات معوق به مشتریان نیز انجام شده است. 

وی ادامه داد: ۲۷ هزار و ۸۳۰ دستگاه خودرو در روزهای تعطیل نوروز در سیستم حمل و تحویل قرار گرفته و به دست مشتریان رسیده است. 


ت ت
کدخبر: 12521 تاریخ انتشار
در رسانه های دیگر بخوانید
ارسال نظر

پربیننده‌ترین