افزایش هزینه نگهداری تلفن ثابت

هزینه نگهداری تلفن ثابت در ماه اخیر محل بحث جدی بود که مخابرات از طریق دریافت مبالغ اضافه قصد داشت جلو ضرر و زیان خود را بگیرد.

افزایش هزینه نگهداری تلفن ثابت

به گزارش منیبان، با شدت گرفتن اعتراضات به کسب درآمدی میلیاردی شرکت مخابرات از محل هزینه نگهداری تلفن ثابت، وزارت ارتباطات امروز مصوبه ستاد تنظیم بازار درخصوص حداقل نگهداری از تلفن ثابت را به شرکت مخابرات ابلاغ کرد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مصوبه ستاد تنظیم بازار درخصوص حداقل نگهداری تلفن ثابت را در راستای اجرای مصوبه این ستاد مورخ 1401/06/06 مبنی بر نحوه تنظیم هزینه ماهانه تلفن ثابت و همچنین، اجرایی شدن مصوبه شماره 466 شورای رقابت مورخ 1400/03/10 را در قالب مصوبه شماره 338 کمیسیون تنظیم مقررات با موضوع فوق را به شرکت مخابرات ایران ابلاغ کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، با توجه به ضرورت اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار از ابتدای شهریور 1401 درخصوص اجرای دستورالعمل نحوه تنظیم تعرفه ماهانه، این مصوبه ابلاغ شد و بر این اساس ، هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رسید.

بر این اساس، مصوبه شماره یک، جلسه شماره 338 مورخ 27شهریورماه 1401 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و الحاقیه موضوع ماده 6 مصوبه مذکور (باعنوان الحاقیه شماره 4 پروانه شرکت مخابرات ایران) ابلاغ شد تا با رعایت قوانین و مقررات و مفاد موافت‌نامه پروانه اجرایی شود.

این الحاقیه در چارچوب مصوبه مورخه 26 مردادماه 1401 ستاد تنظیم بازار در قالب اعطاکننده پروانه (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) به دارنده پروانه (شرکت مخابرات ایران) ابلاغ شده و قابلیت اجرایی دارد.

بر اساس مصوبه شماره 328 کمیسیون تنظیم مقررات : دقایق مکالمه درون‌شبکه درون استانی بر حسب مناطق شهری و روستایی به شرح جدول ذیل است:

شهر/ روستا

مکالمه بر حسب دقیقه

شهر تهران

4444

سایر مراکز استان‌ها

3333

سایر شهرها

2222

روستاها

صفر

 


ت ت
کدخبر: 125567 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها