خرید هاست و سرور اروپا

شتابان هاست یکی از شناخته شده ترین شرکت های خرید سرور SSD اروپا در ایران است که با کیفیت سرویس دهی و خدمات پس از فروش خود موفق شده عنوان محبوبترین شرکت هاستینگ ایران را بدست آورد.

خرید هاست و سرور اروپا

به گزارش منیبان، با گسترش ابزارهایی که در اختیار کسب و کارهای آنلاین در دنیای اینترنت قرار گرفته است، سالانه رقابت کسب و کارها در دنیای اینترنت به شکل چشمگیری افزایش می یابد. خرید دامین یا دامنه مناسب برای وب سایت و مجهز کردن آن به سرویس هاست اروپا باکیفیت، راهی است که بتوانید در این بازار پررقابت، اعتماد و توجه مشتریان را بدست آورده و یک تجربه مثبت در خرید آنها ایجاد کنید.

خرید دامین و هاست اولین قدم برای رسیدن به وب سایت باکیفیتی است که بتواند با ایجاد این تجربه مثبت، در نهایت بازدیدکننده شما را به صفحات تسویه سبد خرید برساند.

برای اینکه بیشتر با اهمیت خرید دامنه و هاست سی پنل اروپا آشنا شوید باید بدانید:

  • دامنه یا دامین مناسب تاثیر بسزایی در جذب ترافیک دارد
  • میزبانی وب در افزایش و کاهش سرعت سایت تاثیرگذار است
  • کیفیت هاستینگ در کسب رتبه سئو بهتر اهمیت بالایی دارد

تهیه هاست و سرور پرسرعت و قدرتمند از مهم ترین نیازهایی اند که برای موفقیت در دنیای بیزینس اینترنتی و انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ ضروری هستند و روی اکثر جنبه های بازاریابی کسب و کار شما اثر میگذارند.

شتابان هاست یکی از شناخته شده ترین شرکت های خرید سرور SSD اروپا در ایران است که با کیفیت سرویس دهی و خدمات پس از فروش خود موفق شده عنوان محبوبترین شرکت هاستینگ ایران را بدست آورد. در این گزارش از منیبان قصد داریم با بررسی خدمات هاستینگ و امکاناتی که در اختیار صاحبان سایت میگذارند، نگاهی متفاوت به دنیای میزبانی وب داشته باشیم.

 اگر شما هم مایلید با تهیه زیرساخت های باکیفیت برای سایت خود یک سرمایه گذاری نتیجه بخش انجام دهید، پیشنهاد میکنیم در این مقاله با ما همراه باشید.

خرید هاست و سرور اروپا

تعریف میزبانی وب به زبان شتابان هاست

وب سایت ها و وب اپلیکیشن هایی که در اینترنت از آنها استفاده می کنیم روز به روز دارای امکانات و ویژگی های بصری و کاربردی بیشتری می شوند. اما آنچه باید درباره این صفحات مجازی بدانیم این است که آنها در ماهیت اصلی خود ظاهر بسیار متفاوتی دارند.

در واقع سایت شما تشکیل شده از فایل های مختلف مثل عکس، آیتم ها و کدهای برنامه نویسی شده است که در کنار هم میتوانند یک محیط کاربری قابل استفاده را در اختیار کاربران و بازدیدکنندگان ایجاد کنند.

هاست یا وب هاستینگ (web hosting) سرویسی است که این فایل های سایت یا اپلیکیشن شما را نگه داری می کند. آنها با اینکار به دستگاه های مختلف مثل کامپیوترهای رومیزی، موبایل و تبلت ها این امکان را میدهند تا از محیطی که ما طراحی کرده ایم استفاده کنند.

فایلهای سایت ما، همان عکس ها، ویدیوها، تکست ها و کدها همگی روی کامپیوترهایی به نام سرور که این سرویس های میزبانی را به وجود میاورند ذخیره شده اند و شرکتهای فروش هاست وظیفه نگه داری و تنظیمات آنها را بر عهده میگیرند.

به زبان ساده مثلا هنگام خرید هاست سی پنل اروپا از شتابان هاست یا سایر پلن های موجود، شما صاحب فضایی بر روی سرور  اروپایی می شوید که میتوانید تمام فایل ها و اطلاعات ضروری خود را روی آن ذخیره کرده و از منابع پردازشی آن استفاده کنید.

  • آشنایی با عملکرد هاست اروپا

همانطور که گفتیم، سروری که هاست شما را میزبانی می کند یک کامپیوتر فیزیکی است که سایت شما را برای بازدیدکنندگان به نمایش در میاورد. این وظیفه یک سرور اروپا باکیفیت است که مطمئن شود سایت شما در هیج ساعتی از شبانه روز از دسترس خارج نمیشود.

بعد از خرید دامین، زمانی که کاربران آدرس شما را وارد مرورگر خود میکنند، Server ها ابتدا امنیت درخواست کلاینت (کامپیوتر شما) را بررسی می کنند و در پاسخ به آن همه اطلاعات و فایلهای ضروری را برای به نمایش درآمدن سایت ارسال میکنند. هر سرور اروپا روزانه ممکن است میلیون ها مورد از این درخواست ها را پاسخ بدهد.

بسیاری از کسب و کارهای بزرگ ترجیه میدهند بجای خرید هاست سی پنل اروپا، با خرید سرور SSD اروپا خودشان اقدام به میزبانی سایتشان کنند، که البته اینکار به صرف هزینه و دانش فنی بالایی برای راه اندازی و کانفیگ کردن یک وب سرور از ابتدا شامل تجهیزات، زیرساخت ها، سخت افزارها و نرم افزارهای مختلف نیاز دارد.

این درحالی است که اکثر کسب و کارهای دنیا امروز با خرید سرور مجازی اروپا از شتابان هاست، خود را از چنین دردسرهایی نجات می دهند و علاوه بر آن، با صرف هزینه بسیار کمتر تقریبا تمام امکانات یک سرور اختصاصی و میزبانی درون سازمانی را در اختیار خواهند داشت.

انواع مختلف میزبانی و خرید هاست سی پنل اروپا

زمانی که درباره سرویس های web hosting صحبت میکنیم، منظور کلیت سرویسی است که از آن برای مدیریت اطلاعات سایت و همچنین نگه داری و استفاده از اطلاعات مشتریان استفاده میشود؛ حال این سرویس ممکن است به شکل‌ های مختلفی ارائه شود.

انتخاب نوع سرویس هاست به شرایط و انتظارات کسب و کار شما بستگی دارد و با در نظر گرفتن آنها باید از بین سرویسهای زیر یکی را انتخاب کنید:

  • میزبانی یا هاست اشتراکی (Shared Hosting)
  • میزبانی یا سرور مجازی اروپا و ایران (Virtual Private Server)
  • میزبانی اختصاصی یا سرورهای اختصاصی (Dedicated Server)
  • میزبانی ابری (Cloud Hosting)

هر سرور آنقدر منابع پردازشی و ذخیره سازی (هارد درایو، CPU و RAM) دارد که شرکتهای ارائه سرور SSD اروپا و فروش هاستینگ آنها را به چندین بخش کوچک تر تقسیم میکنند و برای اینکار از دو روش مرسوم اشتراک گذاری (Sharing) یا مجازی سازی (Virtualization) استفاده میکنند. در نتیجه اینکارهاست اشتراکی و VPS ها که میزبان اطلاعات سایت ما هستند، تشکیل میشوند.

در ادامه با بررسی هرکدام از این موارد به شما کمک میکنیم تا ویژگیها و مزایا و معایب هرکدام را بشناسید و برای سایت خود بهترین میزبانی را انتخاب کنید.

  • هاست سی پنل اروپا بصورت اشتراکی

همانطور که حدس میزنید، هاست اشتراکی با روش Sharing منابع به وجود میاید و چندین کاربر بصورت همزمان منابع یک سرور را به اشتراک می گذارند. قیمت مقرون به صرفه و راحتی استفاده از این سرویس یک مزیت عالی برای کسب و کارهای کوچک و وب سایت های شخصی است تا به راحتی نیاز خود برای میزبانی پلتفرمشان را برطرف کنند و از امکانات بسیاری که در کنترل پنلهای cPanel ارائه شده استفاده کنند.

بسیاری از شرکتهای ارائه دهنده هاست سی پنل آلمان ممکن است تا صدها سایت و وب اپلیکیشن را به روش اشتراکی روی یک سرور میزبانی کنند که اینکار میتواند تاثیر منفی در سرعت و تقسیم بهینه منابع سرور بین همه سایت ها داشته باشد.

نکته مثبت خرید هاست سی پنل اروپا از شتابان هاست این است که روی سرورهای این مجموعه هیچگاه بیش از 100 سایت قرار نمیگیرد که این امر مشکل کندی و منابع سایت ها را به خوبی برطرف میکند.

- معایب هاست اشتراکی

  • استفاده بیش از حد کاربران دیگر از منابع سرور باعث اخلال در سایر سایتها میشود.
  • دسترسی به تنظیمات سرور و روت محدود است.

+ مزایای هاست اشتراکی

  • قیمت هاست اشتراکی برای کسب و کارها مقرون به صرفه است.
  • کسب و کارهای کوچک میتوانند به خوبی از امکانات این سرویس استفاده کنند.
  • نیازی به دانش فنی بالایی ندارد.
  • تنظیمات اولیه سرورها انجام شده و سرویس آماده استفاده است.
  • نیازی به نگه داری و مدیریت سرویس ندارید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم خرید هاست اروپا از شتابان هاست بی نیازی از خرید دامین است، چرا که این شرکت یک دامنه رایگان یکساله روی تمام سرویس های هاست خود ارائه می کند.

  • میزبانی با سرور مجازی اروپا

خرید سرور مجازی اروپا یا VPS دیگر روشی است که رقابت جدی با سیستم های اشتراکی دارد. در این روش، متخصصین از روش مجازی سازی برای تقسیم بندی سرور و منابعش استفاده می کنند. این روش مزایای مهمی نسبت به هاست اشتراکی در اختیار شما می گذارد که برای مثال میتوان به دسترسی به تنظیمات و روت سرور اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی های سرور مجازی اروپا  دسترسی اختصاصی به منابعی است که از سرور دریافت می شوند، مسئله بسیار مهم که یکی از بزرگ ترین نقص های هاست های اشتراکی کم کیفیت را از بین می برد. در این نوع سرویس، تمام منابع مموری، پردازنده و حافظه VPS تنها در اختیار شماست و استفاده سایرین روی کیفیت سیستم شما تاثیری نخواهد داشت.

سرور SSD اروپا برای وب سایت هایی که شرایط زیر را داشته باشند یک انتخاب عالیست:

  • کسب و کارهای کوچک تا متوسط که افزایش ترافیک را تجربه می کنند.
  • کسب و کارهایی که نیاز به نصب نرم افزارها و شخصی سازی سرورهای خود دارند.
  • اجرا یا تست پروژه های برنامه نویسی و سایت ها برای توسعه دهندگان.

- معایب سرورهای VPS

بطور کلی اصلی ترین چالشی که برخی از کاربران و کسب و کارها در ابتدای استفاده و خرید سرور SSD اروپا مجازی خود با آن روبرو میشوند نیاز دانش فنی است که ممکن است برای استفاده از برخی سرویس‌ ها به آن نیاز داشته باشید. این مشکل به خوبی توسط تیم پشتیبانی حرفه ای و 24 ساعته شتابان هاست برطرف میشود.

+ مزایای استفاده از VPS اروپا

  • سرورهای مجازی منابع اختصاصی در اختیارتان میگذارند.
  • استفاده سایرین از منابع سرور روی عملکرد پلتفرم شما هیچ تاثیری ندارد.
  • امکان دسترسی به تنظیمات اصلی و روت سرور در سیستم های مجازی فراهم شده است.
  • سرورهای مجازی قابلیت تنظیم و شخصی سازی بالایی به کاربران ارائه میکنند.
  • امنیت VPS بسیار بالاست ضمن اینکه میتوان از فایروال های اختصاصی استفاده کرد.
  • میزبانی ابری یا Cloud Hosting

در این روش میزبانی از چند سرور مجازی برای میزبانی سایت ها استفاده میشود، به همین دلیل در صورتی که یکی از سرورها با افزایش ترافیک یا هرگونه اختلالی مواجه شد، سرورهای دیگر میتوانند تا موقع رفع اختلال وظیفه او را برعهده گرفته و عملکرد سایت ها را حفظ کنند و سایت ها در دسترس باقی بمانند.

میزبانی ابری یکی از انواع مفید میزبانی است که میتواند برای سایت های بزرگ و شرکت هایی که از چندین وب سایت استفاده میکنند و همچنین فروشگاه های مجازی یک گزینه بسیار مناسب باشد.

- معایب سرور ابری

  • دسترسی به روت سرور ممکن است بسته به سیاست های شرکت ارائه دهنده فراهم نباشد.
  • قیمت خرید سرورهای ابری نسبت به سرور مجازی و میزبانی اشتراکی بیشتر است.

+ مزایای میزبانی ابری

  • استفاده از چندین سرور مجازی بصورت همزمان باعث میشود داون تایم و قطعی کمتری را تجربه کنید.
  • سرور ابری میزان ترافیک را مدیریت میکند تا از حملات DDoS و اختلال در اثر افزایش ترافیک جلوگیری شود.
  • قابلیت ارتقای سیستم به راحتی فراهم میشود.
  • میزبانی اختصاصی با خرید سرور اروپا

همانطور که متوجه شده اید، روش هایی که تا اینجای کار معرفی کردیم شامل بخش هایی بودند که از یک سرور اصلی جدا شده اند. طبیعتا قابلیت و پتانسیل خود سرورها بسیار بیشتر از هاست هایی است که از طریق تقسیم سرور به وجود آمده میایند.

در روش میزبانی اختصاصی، هر وب سایت یا پلتفرمی برای میزبانی خود از یک سرور جداگانه بصورت تکی و اختصاصی استفاده می کند. این کامل ترین روش میزبانی است و در آن شما هیچگونه محدودیتی برای تنظیمات و کانفیگ سرور، انتخاب سیستم عامل دلخواه، نصب نرم افزارها و تغییر محیط کلی و جزئی محیط میزبانی خود نخواهید داشت.

خرید سرور اروپا اختصاصی دقیقا مثل این است که در محیط کار خود یک سرور حرفه ای راه اندازی کنید، با این تفاوت که به عنوان مثال با خرید سرور SSD اروپا از شتابان هاست، شما پشتیبانی تیم متخصصان شتابان هاست را نیز در اختیار خواهید داشت.

نکته این است که این حجم از امکانات و شخصی سازی ها با قیمت بالایی در اختیار شما قرار می گیرد. در واقع Dedicated Server اگرچه کامل ترین روش میزبانی است، اما گران ترین نوع آن نیز می باشد؛ بنابراین بیشتر مناسب کسب و کارهای بزرگی است که با ترافیک سنگین سر و کار دارند.

- معایب سرور اختصاصی

  • هزینه بالای تهیه و نگه داری از سرور.
  • سرورهای اختصاصی نیاز به دانش فنی و مدیریت سرور دارند.

+ مزایای سرور اختصاصی

  • پایداری و امنیت سرورهای اختصاصی بسیار بالاست.
  • دست متخصصین در ایجاد بهینه سازی در سرور کاملا باز است.
  • متخصصین میتوانند سرور را بصورت کامل شخصی سازی کرده و کانفیگ های سرور را بدون محدودیت تغییر دهند.

اگر هنوز نمیدانید که خرید سرور SSD اروپا برای شما مناسب است یا خیر، کارشناسان فروش دامین، هاست و سرور شتابان هاست میتوانند به خوبی پاسخ این سوال را به شما داده و یا بهترین نوع سرویس را به شما معرفی کنند.

تفاوت اصلی خرید هاست سی پنل با سرور مجازی چیست؟

تفاوت اصلی خرید هاست سی پنل با سرور مجازی چیست؟

نکته و سوال مهمی که برای بسیاری از کاربران وب هاستینگ به وجود می آید این است که VPS ها و هاست های اشتراکی هردو جداشده از سرور هستند، پس چه تفاوتی بین این دو سیستم وجود دارد؟

بطور خلاصه، تفاوت اصلی و مهمی که خرید هاست اروپا و سرور مجازی دارد در سطح دسترسی است که هر سرویس در اختیار کاربرانش قرار می دهد. به زبان ساده، هاست اشتراکی یک محیط حاضر و آماده برای میزبانی است که در کنار کنترل پنل ها (سی پنل، دایرکت ادمین و...) محیطی شبیه یک نرم افزار را برای ما به وجود میاورد.

این امر باعث میشود که به راحتی بتوانیم از بخش ها و امکانات مختلف هاست خود مثل امکانات مربوط به خرید دامین مثل پارک دامنه، ایمیل مارکتینگ و... به راحتی استفاده کنیم؛ که البته بهای این راحتی در استفاده، دسترسی های محدودتر به سرور و تنظیمات آن است.

از طرف دیگر سرور مجازی دقیقا عکس این سازوکار است، شما با خرید سرور اروپا مجازی راحتی استفاده از کنترل پنل را ندارید، اما آزادی عمل بیشتری برای انجام کارهای حرفه ای تر خواهید داشت چرا که در سرورهای مجازی خبری از کنترل پنل و محیط گرافیکی مثل هاست اشتراکی نیست.

از سوی دیگر گفتیم که مزیت مهم سرور مجازی نسبت به هاست اشتراکی، اختصاصی بودن منابعی پردازش، مموری و ذخیره سازی است. در این سرویس فرقی ندارد که چه تعداد کاربر یا سایت روی سروری که VPS شما روی آن قرار دارد فعال هستند، چرا که استفاده بیش از حد آنها از منابع تنها باعث مختل شدن سرویس خودشان خواهد شد.

امکانات مدیریت میزبانی سایت

از هاست سی پنل اروپا گرفته تا سرور اروپا ساعتی، سرویسی که انتخاب میکنید و در اختیار شما قرار می گیرد تشکیل شده از چندین ابزار مختلف و اولیه است که در وهله اول در اختیارتان قرار می گیرد تا بتوانید از امکاناتی که برای میزبانی نیاز دارید استفاده کنید. اگرچه، این امکانات بسته به نوع سرویسی که انتخاب میکنید ممکن است کمی متفاوت باشد که در ادامه بطور کامل توضیح خواهیم داد.

·       سیستم عامل

سیستم عامل مهم ترین ابزاری است که روی هاست و سرورهای مجازی قرار می گیرد و بسته به نوع آن امکانات، ویژگی ها و مزایای مختلفی در اختیارتان قرار می گیرد.

بطور کلی دو سیستم عامل رایج در دنیای میزبانی وب مورد استفاده قرار می گیرد:

  • سیستم عامل ویندوز
  • سیستم عامل لینوکس

زمانی که یک سرویس هاست اروپا از سیستم لینوکس استفاده میکند به آن هاست لینوکس اروپا گفته میشود، همین امر برای هاست های ویندوزی نیز صدق می کند. البته سیستم عامل یا Operating System هر هاست بستگی به سرور مادر دارد، یعنی سرور اصلی هر سیستم عاملی داشته باشد هاست های وابسته به آن هم از همان سیستم عامل استفاده میکنند.

·       کنترل پنل برای هاست های اشتراکی

همانطور که گفتیم کنترل پنل (Control Panel) ابزاری است که روی هاست های اشتراکی Shared Hosting قرار می گیرد و باعث می شود کاربرانی که تجربه کمتری در استفاده از این سرویس دارند، بتوانند به راحتی از امکانات مختلفی که سی پنل ارائه میکند استفاده کنند.

cPanel شناخته شده ترین کنترل پنلی است که برای سرویس های هاست ویندوز و لینوکس استفاده میشود و هاست هایی که از آن استفاده میکنند به عنوان هاست سی پنل معرفی میشوند.

برخی از مزایای سی پنل شامل مواردی است که در ادامه مشاهده میکنید:

  • امکان مدیریت یکپارچه و کامل سایت
  • استفاده از File Manager و پیمایش فایلها و فولدرها
  • امکان ایجاد ایمیل اکانت و مدیریت آن
  • امکان اتصال سیستم ایمیل به پلتفرم Gmail، outline و...
  • قابلیت بک آپ گیری اطلاعات بصورت کلی و بخشهای جداگانه

·       منابع RAM و CPU

رم یا Random Access Memory یک نوع حافظه ذخیره سازی اطلاعات است و به ما این امکان را میدهد تا فایلهای مختلف را بدون اهمیت در تقدم اجرا کنیم. برای مثال زمانی که از چندین اسکریپت همزمان در سایت استفاده می کنیم از این منبع پردازشی استفاده میشود و هرچه تعداد فرایندهای درحال اجرا بیشتر باشد، طبیعتا از RAM بیشتری هم استفاده خواهد شد.

در سوی دیگر CPU قرار دارد. مثل هر کامپیوتر دیگری، سروری که میزبان شماست از چندین CPU استفاده میکند تا پردازش اطلاعات مختلف را به راحتی انجام دهد. هاست نیز از سی پی یو برای پردازش استفاده میکند و طبیعتا هرچه میزان آن بیشتر باشد، میتواند اطلاعات بیشتری را در مدت زمان کمتر پردازش کند.

·       فضای ذخیره سازی

هارد یا فضای ذخیره سازی از دیگر امکانات و اجزای مهم تشکیل دهنده یک سرویس میزبانی و هاستینگ است. با خرید هاست سی پنل اروپا سیستم شما بصورت ماهانه صاحب میزان مشخصی از فضای ذخیره سازی میشوید تا از آن برای نگه داری محتوای مختلف مثل عکس، ویدیو، فایلهای فشرده و... استفاده کنید.

میزان هارد و کیفیت آن یکی از مهم ترین عامل هایی است که روی سرعت سایت شما تاثیر میگذارد. متاسفانه مشاهده میشود که بسیاری از شرکتهای فروش هاست اروپا و سرورهای مجازی از هاردهای کم کیفیت و یا قدیمی برای سرویسهای خود استفاده میکنند که اینکار به شدت برای سایت و میزبانی شما زیان رسان است.

نکاتی برای خرید سرور SSD اروپا

با توجه به اهمیتی که خرید سرور اروپا در دنیای مدرن دارند، بسیار مهم است که بتوانیم با شناخت فاکتورهای مهم خرید هاست و سرور بهترین انتخاب را بین صدها گزینه موجود داشته باشیم.

* نیازهای سایت خود را بشناسید

مهمترین چیزی که باید به آن توجه کنید نیازهایی است که درحال حاضر و در آینده از سایت و کسب و کار خود دارید. شما باید بدانید که هدف از طراحی سایت شما چیست و بر اساس آن چه میزان بازدید و درخواستی دریافت میکنید تا بتوانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

برای اینکار میتوانید به سوالات زیر پاسخ بدهید:

  • سیستم مدیریت محتوای شما چیست؟ جوملا، دروپال، وردپرس؟
  • آیا به زیرساخت های مهمی نیاز دارید که باید همیشه آنلاین باشند؟
  • میزان ترافیکی که درحال حاضر و در آینده نزدیک تجربه خواهید کرد چقدر است؟
  • آیا به دسترسی به تنظیمات و روت سرور نیاز خواهید داشت؟

* پایداری و آپتایم سایت

آپ تایم (Uptime) به معنی زمان هایی است که سایت شما در دسترس و قابل استفاده است. یک شرکت هاستینگ ممکن است امکانات بسیاری مثل وب سایت ساز، بازاریابی ایمیل، برنامه ریزی بک آپ و امکانات بسیاری داشته باشد، اما اگر نتواند یک میزبانی باکیفیت و پایدار در اختیار شما قرار دهد این امکانات ارزش چندانی نخواهد داشت!

یک هاست بی کیفیت و ناپایدار دائما دچار اختلال و down شدن خواهد شد و این به معنی عدم امکان دسترسی کاربران و مشتریان به سایت شماست که میتواند به سئو سایت و همچنین اعتبار برند شما صدمه وارد کند، پس همیشه به دنبال شرکتی باشید که تضمین آپتایم بالای 98 درصد را به شما میدهد.

* راحتی استفاده از امکانات

دیگر فاکتور مهمی که در خرید سرور SSD اروپا باید به آن توجه کنید این است که با استفاده از پنل کاربری بروز و آموزش های مناسب بتوانید به راحتی کارهای مهم و اولیه هاست خود را انجام دهید. به عنوان مثال:

  • آیا میتوانید به راحتی گواهی SSL خود را نصب کنید؟
  • بعد از خرید دامین چقدر طول میکشد تا بتوانید آن را به سایت متصل کنید؟
  • آیا امکاناتی مثل سایت ساز به راحتی میتوانند وب سایت و صفحه مدنظر شما را ایجاد کنند؟

اگرچه شرکت هاستینگ شتابان هاست، امروزه خدمات پشتیبانی کامل ارائه میکنند، اما از نظر کاربران دنیای وب اگر یک هاست امکانات گسترده و بسیار زیادی داشته باشد اما نتوان به راحتی از آن استفاده کرد نمی توان به آن برای میزبانی و مدیریت سایت و اطلاعات ارزشمند مشتریان تکیه کرد.

* قیمت خرید هاست و سرور

یکی دیگر از مسائل مهمی که افراد هنگام خرید هاست سی پنل اروپا و سایر انواع web hosting باید به آن توجه کنند قیمت تهیه این سرویس است.

هزینه خرید این سرویس ها به ترتیب مواردی که بالاتر توضیح دادیم قرار می گیرند، یعنی:

  1. خرید هاست سی پنل اروپا (ارزان ترین)
  2. خرید سرور اروپا مجازی
  3. خرید سرور ابری
  4. خرید سرور اختصاصی (گران ترین)

* امکان ارتقا پذیری سرور

زمانی که مدیر وب سایت یک مجموعه هستید مواقع بسیاری پیش می آید که به دلایل مختلف مثل برگزاری یک جشنواره یا تبلیغات گوگل، میزان ترافیک وب سایت بیش از روال عادی خود میشود. در چنین مواقعی که برای دریافت این ترافیک و افزایش فروش خود سرمایه گذاری کرده اید، داشتن یک وب سایت کند به دلایلی مثل اتمام ترافیک یا کمبود مموری آخرین چیزی است که میخواهید بازدیدکنندگان با آن روبرو شوند!

خوشبختانه همه سرویس های شتابان هاست، از سرورهای اشتراکی تا سرورهای اختصاصی دارای ترافیک بینهایت هستند و خیال کاربران این مجموعه از این بابت راحت است.

* سرویس بازگشت وجه و تست خدمات

برای بسیاری از کسب و کارها هزینه خرید سرویس های میزبانی وب ممکن است بالا باشد، بخصوص اگر به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده باشید و بودجه زیادی برای اینکار در نظر نگرفته باشید. به همین دلیل، برخی از بهترین شرکت های هاستینگ خدمات اضافه ای مثل ضمانت بازگشت وجه یا امکان استفاده و تست رایگان خدمات را در اختیار مشتریان قرار میدهند.

با استفاده از سرویس تست رایگان، شما میتوانید به راحتی تمامی خدماتی که به دنبال آن هستید را در سرویس های مختلف بررسی کرده و ببینید خدمات کدام شرکت میتواند به بهترین شکل نیاز های فعلی و آینده شما و کسب و کارتان را برطرف کند.  

* خدمات پشتیبانی و پس از فروش

آخرین و مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید سرور SSD اروپا و هاست باید به آن دقت کنید، خدمات و کیفیت پشتیبانی است که بعد از خرید خود از شرکت سرویس دهنده دریافت می کنید.

بهترین شرکت ها باید حداقل 2 الی 3 روش پشتیبانی در اختیار شما بگذارند:

  1. پشتیبانی تلفنی 24 ساعته
  2. دریافت پشتیبانی از طریق تیکت
  3. دریافت پشتیبانی با استفاده از چت آنلاین

فروش هاست و سرور اروپا

شتابان هاست، فروش هاست و سرور اروپا

بسیاری از افراد هاست و میزبانی وب سایت را به خانه ای تشبیه می کنند که سایتمان و اطلاعات مهم خود را در آن نگه داری میکنیم. هرچه خانه ای که برای سایتمان میخریم از تجهیزات و سخت افزارهای باکیفیت تر و نرم افزارهای بروزتری برخوردار باشد، سایت ما در آن راحت تر است و عملکرد بهتری از خودش نشان میدهد.

در این گزارش نگاهی به مسائل مهم خرید هاست و میزبانی وب داشتیم:

  • آشنایی با هاست و کارکرد آن برای سایت.
  • مدلهای مختلف میزبانی وب (هاست اشتراکی، سرور مجازی، ابری و اختصاصی).
  • آشنایی با اجزای تشکیل دهنده یک سرویس میزبانی.
  • مسائل مهمی که برای خرید هاست و سرور باید بدانید.

شما میتوانید جهت خرید دامنه، خرید هاست و سرور اروپا با بهترین قیمت به وب سایت شتابان هاست (shetabanhost.com) مراجعه کرده و با متخصصان فروش تماس (02491311031) بگیرید.


ت ت
کدخبر: 133741 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها