ارسال پیامک هشدار قوه قضائیه به طلافروشان

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با ارسال پیامک هشداری به اعضای اتحادیه طلافروشان و سکه‌فروشان، نسبت به الزام ثبت معاملات انواع طلا در سامانه جامع تجارت تأکید کرد.

ارسال پیامک هشدار قوه قضائیه به طلافروشان

به گزارش منیبان، طبق اظهارات برخی اعضای اتحادیه طلافروشان، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اخیراً ضمن ارسال یک پیامک هشداری به اعضای این اتحادیه، ضمن یادآوری الزام ثبت معاملات انواع طلا اعم از آب شده، شمش، مسکوکات و مصنوعات در سامانه جامع تجارت نسبت به تخلف از ضوابط اختصاصی موضوع تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز هشدار داده است.

بر اساس متن این پیامک، تخلف از ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گران‌بها و گوهرسنگ‌ها، موجب محکومیت فرد خاطی به ضبط کالا و پرداخت جریمه برابر ارزش کالا خواهد شد.

مطابق با دستورالعمل تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای گروه کالایی فلزات گران‌بها و گوهرسنگ‌ها، تمامی فروشندگان باید اطلاعات معاملات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند، پس از ابلاغ دستورالعمل مذکور وزارت صمت با همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برای کلیه اعضای اتحادیه طلا و جواهر کشور، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت کرد.


ت ت
کدخبر: 153403 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها