خروج 2.6 تریلیون تومان پول حقیقی از بورس

​ در هفته‌ اخیر رکورد 9 روز خروج متوالی سرمایه از بورس تهران ثبت شد.

خروج 2.6 تریلیون تومان پول حقیقی از بورس

به گزارش منیبان، در تمامی روزهای معاملاتی این هفته شاهد خروج پول حقیقی بودیم و رکورد 9 روز متوالی ثبت شد. روز شنبه 401 میلیارد تومان خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه 145 میلیارد تومان و روز دوشنبه 278 میلیارد تومان بود. روز سه‌شنبه نیز 509 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. در نهمین روز و در آخرین روز کاری هفته 256 میلیارد تومان خارج شد.

در مجموع کل هفته هزار و 589 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 318 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته 67 درصد بیشتر است.

همچنین در مجموع 9 روز اخیر، 2 هزار و 651 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شده که میانگین روزانه آن معادل 294 میلیارد تومان است.

بیشترین خروج پول حقیقی در روز شنبه به ثفارس تعلق داشت و نمادهای شستا، خزامیا، وسینا و حکشتی در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای سهرمز، سآبیک و فاراک بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز وبملت بیشترین خروج را داشت و دی، بپاس و وتجارت در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل سهرمز، وشهر و کالا بیشترین ورود را ثبت کردند. روز دوشنبه وبملت برای دومین روز بیشترین خروج را داشت و نمادهای کگل، وتجارت و شپنا در رده‌های بعدی قرار داشتند. در سوی دیگر، نماد ونوین بیشترین ورود را داشت. روز سه‌شنبه بوعلی، شستا، وبملت و کالا بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل شپدیس، شیراز، ونوین و وخاور بیشترین ورود را ثبت کردند.

در آخرین روز هفته نیز کرازی، قنقش و کماسه بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند و نمادهای شپدیس، خکمک و شیراز بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را ثبت کردند. 


ت ت
کدخبر: 163226 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها