تغییر دهک بندی یارانه بگیران/ نحوه اعتراض به دهک‌بندی

چطور بفهمم دهک چندم هستم؟ این سوالی است که هر شهروند ایرانی شاید بارها از خود پرسیده باشد؟ چند سال است که بخشی از یارانه هایی که به سوخت، برخی مواد خوراکی، آب، برق و سایر اقلام از این دست اختصاص می یافت، در قالب طرح هدفمندسازی یارانه ها، به طور مستقیم و نقدی به حساب سرپرست خانوار ها واریز می شود.

تغییر دهک بندی یارانه بگیران/ نحوه اعتراض به دهک‌بندی
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، یارانه و دهک‌های یارانه‌بگیر تغییر می‌کنند دهک‌های یارانه‌بگیر چه زمانی به‌روزرسانی می شود توزیع یارانه طبق دهک‌ های یارانه بگیر  انجام می‌شود. اما با توجه به اینکه ممکن است درآمد خانوارها تغییر کند این دهک‌بندی هر چند وقت یک بار بازبینی می‌شود و معیار آن چیست؟ با تغییر دهک بندی خانوارها یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیکی وارد مرحله تازه ای می شود و تغییراتی کم یا زیاد می شود 

به گزارش عرشه انلاین وزیر  تعاون، کار و رفاه اجتماعی چند روز پیش اعلام کرد: تا به امروز دهک‌های جامعه نسبت به مرحله قبل تغییر نکرده است، اما به زودی داده‌های جدید خود را اعمال می‌کنیم.

او تأکید کرد: دهک‌ها نسبت به مرحله قبل تغییر نکرده است و ما به زودی داده‌های جدید خود را اعمال می‌کنیم و تغییر دهک را خواهیم داشت. از اکنون تا ماه آینده تغییری ایجاد نخواهد شد. یک سوم جمعیت کشور در همین سه دهک قرار دارند.

9C2SQHRAYRRB


ت ت
کدخبر: 172366 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها