اوپن‌ای‌آی در ایکس هک شد

هک حساب کاربری و انتشار پست‌های کریپتویی سابقه طولانی دارد. این اولین بار نیست که یک حساب مرتبط به اوپن‌ای‌آی به چنین سرنوشتی دچار می‌شود. روز شنبه، حساب کاربری جیسون وی، پژوهشگر اوپن‌ای‌آی، نیز پیام مشابهی را منتشر کرد و به توکنی به نام $OPENAI اشاره کرد.

اوپن‌ای‌آی در ایکس هک شد

به گزارش منیبان، اوپن‌ای‌آی می‌گوید یکی از حساب‌های این شکرت در ایکس هک شده و فردی بدون اجازه پست‌های گمراه‌کننده برای کاربران منتشر کرده است. در این پست‌ها به یک توکن کریپتو اشاره می‌شود که به غلط خود را مرتبط با این استارت‌آپ هوش مصنوعی معرفی می‌کند.

شرکت می‌گوید از حادثه مطلع است و برای بازپس‌گیری حساب تلاش می‌کند. این پست‌ها که مربوط به حساب کاربری @OpenAINewsroom هستند، در ساعت ۷ عصر نیویورک منتشر شده‌اند و برخی کاربران حتی پس از حذف نیز آنها را مشاهده کرده‌اند.

مطالعه بیشتر: شرکت بزرگ تسلیحات نظامی آمریکایی هک شد

فردی مطلع می‌گوید صبح دوشنبه و پیش از این حادثه، یکی از کارکنان امنیتی اوپن‌ای‌آی تذکری داخل را برای کارکنان منتشر کرد که درمورد افزایش نفوذ به حساب کارمندان اوپن‌ای‌آی هشدار می‌داد و دستورالعملی برای امنیت حساب‌ها را شامل می‌شد.

هک حساب کاربری و انتشار پست‌های کریپتویی سابقه طولانی دارد. این اولین بار نیست که یک حساب مرتبط به اوپن‌ای‌آی به چنین سرنوشتی دچار می‌شود. روز شنبه، حساب کاربری جیسون وی، پژوهشگر اوپن‌ای‌آی، نیز پیام مشابهی را منتشر کرد و به توکنی به نام $OPENAI اشاره کرد. در ماه ژوئن نیز حساب کاربری جیکون پاکوچی هک شد. در ژوئن ۲۰۲۳ نیز حساب کاربری میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری اوپن‌ای‌آی، برای مدت کوتاهی به دست هکرها افتاد.


ت ت
کدخبر: 237712 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها