ماجرای عذرخواهی سایپا از مردم چه بود؟

قائم‌مقام سایپا گفت: بایت تاخیر در تحویل خودرو از مردم عذرخواهی و تلاش می‌کنیم بدعهدی در تحویل خودرو به حداقل برسد.

ماجرای عذرخواهی سایپا از مردم چه بود؟
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، مجید باقری افزود: از ابتدای سال جاری تا اواخر خردادماه، حدود ۱۰۰ هزار خودرو توسط سایپا فاکتور شده، که این عدد در مقایسه با سال گذشته نشان می‌دهد روند تخصیص خودرو به مردم حدود ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: خودروسازی سایپا موفق شد خرداد امسال به همه تعهدات سال ۹۹ خود عمل کند و تنها یک مدل خودرو باقی مانده که به علت مشکلات موجود در رنگ آمیزی خودرو معوق شده است.

باقری ادامه داد: سال گذشته خودرو‌های فروخته شده در سال ۹۸ تا مهرماه سال ۹۹ تحویل شد که به منزله ۷ ماه تاخیر در تحویل خودرو‌ها به دلیل مشکلاتی مانند تحریم‌ها بود، اما در سال جاری با برنامه ریزی‌های مدون در حوزه تولید و فروش، به جز یک محصول، همه خودرو‌های سال ۹۹ تا خردادماه تخصیص یافته و فاکتور شده است.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بیان اینکه مهمترین دلیلی که باعث شد تاخیر در تحویل خودرو‌ها در سال ۹۸ به اوج خود برسد و سال ۹۹ هم ادامه پیدا کند، شرایط سخت و دشوار تحریم بود، گفت: ضمن عذرخواهی از مردم برای تاخیر‌های گذشته، باید اعلام کرد تخصیص خودرو‌های سایپا روند رو به بهبودی در پیش گرفته و حتی توانسته ایم برخی از خودرو‌های تعهد شده خردادماه سال جاری مانند تیبا ۲ را به روز به مردم تحویل دهیم که این امر نشان دهنده آن است برنامه ریزی تامین قطعات، تولید محصولات و عرضه خودرو‌ها در گروه خودروسازی سایپا شرایط خوبی دارد.

باقری با تاکید بر اینکه شرایط ناشی از تحریم و تلاش برای بی اثر کردن این اقدام ظالمانه، منجر به دستاورد‌هایی در صنعت خودرو به ویژه گروه خودروسازی سایپا شد، افزود: دستاورد‌های ناشی از این تلاش‌ها منجر به تولد "سایپای نوین" شد، چرا که توانستیم در زمان تحریم، خودروی پراید را از خط تولید خارج و شاهین را طراحی و عرضه کنیم، همچنین خودرو‌های کوییک. اس و ساینا. اس را وارد بازار کنیم و در زمینه عمل به تعهدات معوق ناشی از تحریم نیز با برنامه ریزی مدون به شرایط مناسب تری برسیم.


ت ت
کدخبر: 26967 تاریخ انتشار
در رسانه های دیگر بخوانید
ارسال نظر

پربیننده‌ترین