نکات طلایی برای خرید خودرو

خرید خودرو معمولاً از کارهای پر چالش است، به خصوص اگر دفعه اول هست که اقدام به خرید خودرو می کنید احتمال اینکه در آینده از خریدی که انجام دادید پشیمان شوید بسیار زیاد است.

نکات طلایی برای خرید خودرو

به گزارش منیبان، بازار خودرو شرایط به خصوصی دارد که هرچقدر حواستان جمع تر باشد ریسک هایی که قرار است با ان ها در گیر شوید کمتر می شوند.

با من در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

۱-خرید خودرو بدون اطلاعات ممنوع!

معمولا وقتی مردم قرار است چیزی را خریداری کنند، ابتدا با دیگران تحقیق و مشورت انجام می‌دهند. پس چه بهتر است ابتدا تحقیق خود را از اینترنت شروع کنید. سایت های متنوع، اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار می دهند. هم چنین درمورد قیمت روز خودرو و آخرین قیمت معامله شده، می توانید اطلاعات مفیدی کسب کنید. حتی اگر قصد خرید خودرو دست دوم دارید، اهمیت این مسئله (تحقیق قیمت ها در اینترنت) کاهش پیدا نمی کند.

با به دست آوردن دانش کافی در این مورد، می توانید در مورد قیمت خودرو چانه بزنید.

 

۲- روش‌های تأمین هزینه قیمت خودرو

برای خرید خودرو می توانید از تسهیلات بانکی، یا اعتباری نمایندگان فروش خودرو استفاده کنید؛ اما پیشنهاد ما استفاده از وام های نمایندگی خودروها نیست، چرا که نمایندگی های فروش خودرو بهره های بالاتری نسبت به سودهای بانکی دریافت می کنند. و حتی با سرچ در اینترنت می توانید، برای بررسی نرخ بهره روز کمک بگیرید.

 

۳- حضور در نمایشگاه های خودرو

با بررسی و پرس و جو درمورد قیمت خودرو مورد نظر در نمایشگاه، نکات خوبی دستگیرتان می شود. چرا که با نرخ واقعی خودروهای روز روبه رو می شوید. و بهتر می توانید درمحل مورد نظر، چانه زنی کرده یا از اطلاعات خود کمک بگیرید.

 

۴- شرایط مذاکره

خرید خودرو نیز مانند خرید منزل، برای هرکسی جز سرمایه گذاری های بزرگ زندگی محسوب می شود؛ و چون ممکن است بازپرداخت این وام ها حداقل تا ۶ ماه به طول بکشد، پس درخرید خود دقت کنید. برای دریافت وام خودرو از فروشنده می توانید از رقم های بالا و حتی مسخره شروع کنید تا در نهایت بر سر قیمت مورد نظر خود توافق کنید. در معامله با اعتماد به نفس صحبت کنید و از رد شدن پیشنهادتون احساس بدی نداشته باشید.

 

۵-دنبال اتومبیل های نو و کارکرده باشید

با این سیاست هم در هزینه صرفه جویی کرده، و هم خودروی تمیزی را صاحب شده اید. چرا که قیمت خودروهای صفر کیلومتر از لحظه خرید از نمایندگی افت می کنند. پس بدین طریق هزینه کمتر از هزینه، خودروی صفرکیلومتر پرداخت کرده اید.

 

۶- هزینه های جانبی راهم در نظر بگیرید

در زمان خرید فقط به قسط های شگفت انگیز نمایندگی ها توجه نکنید! بلکه مطمئن شوید قیمت کامل خرید ماشین را می دانید. هزینه های اضافی چون هزینه آماده سازی خودرو و هزینه نمایندگی و مالیات های مختلف را، تماما در نظر بگیرید.


ت ت
کدخبر: 29414 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها