با این شرایط وام 100 میلیونی بدون ضامن دریافت کنید+ جزییات

بانک کشاورزی یکی از 13 بانک معرفی شده برای پرداخت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن است. کارمندان دولتی که متقاضی دریافت وام بدون ضامن از این بانک هستند باید بعضی ویژگی‌ها را داشته باشند.

با این شرایط وام 100 میلیونی بدون ضامن دریافت کنید+ جزییات

به گزارش منیبان؛ آن دسته از کارمندان دولت امکان درخواست وام بدون ضامن از بانک کشاورزی را دارند که حقوق بگیر این مجموعه باشند. فردی که حقوق خود را از بانک کشاورزی دریافت می‌کند، وارد مرحله اعتبارسنجی می‌شود. اشخاصی واجد شرایط دریافت وام 100 میلیونی بدون ضامن هستند که دارای رتبه اعتباری آ یا بی یا سی از بانک مرکزی باشند.

واجدین شرایط دریافت وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی باید در بانک کشاورزی حساب قرض الحسنه افتتاح کنند. سپس هزینه‌های جانبی مربوط به تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه را به مبلغ یک میلیون و 100 هزار تومان بپردازند. طبق اطلاعات وبسایت بانک کشاورزی، میزان سود این تسهیلات 18 درصد تعیین شده است. افراد این امکان را دارند که اقساط وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی را طی 48 ماه پرداخت کنند.

البته این بانک در صورت درخواست وجدان شرایط وام 50 میلیون تومانی بدون ضامن را هم به آن‌ها پرداخت می‌کند که این تسهیلات تنها در مدت زمان بازپرداخت با وام 100 میلیون تومانی تفاوت دارد. مدت زمان پرداخت اقساط وام 50 میلیون تومانی 36 ماه اعلام شده است.

 

میزان اقساط وام 100 میلیونی بدون ضامن بانک کشاورزی چقدر است؟

در صورتی که کارمندان حقوق بگیر بانک کشاورزی، وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی را دریافت کنند، باید ماهیانه 2 میلیون و 937 هزار و 500 تومان قسط بپردازند. کل سود این وام 40 میلیون و 999 هزار و 998 تومان خواهد بود. وام و سود آن هم در پایان کار 141 میلیون و 49 هزار و 998 تومان می‌شود.


ت ت
کدخبر: 68282 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها