10 روش موثر برای افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت یکی از موضوعاتی است که همواره مورد توجه صاحبان کسب­و­کار و مدیران وبسایت­ها قرار گرفته است.

10 روش موثر برای افزایش بازدید سایت

 شما چه صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید و چه یک مجله سرگرمی آنلاین را اداره می­کنید، برای کسب موفقیت و پیشرفت در کار خود همیشه نیازمند مشتری یا بازدیدکننده خواهید بود. یکی از راه­های بهبود بازدید سایت سرمایه­گذاری بر روی سئو و جدی گرفتن آن است. سئوی موفق سایت رتبه‌­بندی سایت شما در گوگل را بهبود میبخشد و مستقیما موجب بیشتر دیده شدن آن می­شود. اگر به دریافت خدمات سئو در مشهد نیاز دارید با مشاورین ما در تماس باشید. در ادامه به 10 روش برتر و موثر در افزایش بازدید سایت می­پردازیم.

روش­‌های افزایش بازدید سایت

بسیاری از این روش­ها قسمتی از پروسه سئو محسوب می­شوند. برای تجربه یک سئوی موفق این روش­ها را به­کار بگیرید تا در طول زمان رتبه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کنید. کسب این رتبه بهتر موجب می­شود تا اعتبار سایت شما نزد گوگل بیشتر شده و سایت شما را به افراد بیشتری برای بازدید پیشنهاد می‌­دهد.

افزایش بازدید

  1. سرعت بالا و افزایش بازدید سایت

سرعت سایت از عوامل حیاتی و موثر بر بهبود بازدید سایت است. در محاسبه میزان مناسب سرعت یک وبسایت، هر یک ثانیه هم ارزش دارد. هرچه بتوانید سرعت بارگذاری صفحات در وبسایت خود را پایین بیاورید، بازدید بیشتری خواهید گرفت.

  1. از عناوین جذاب در محتوا استفاده کنید

اولین برخورد مشتری یا بازدید­کننده با وبسایت شما از طریق عنوان محتوا­ها صورت می­گیرد. اگر این عنوان­‌ها جذاب باشند حس کنجکاوی افراد را تحریک کرده و آن­ها با یک کلیک وارد سایت شما خواهند شد. این یعنی بهبود بازدید سایت و فروش بیشتر برای شما! اما اگر یک عنوان مناسب برای مطلب خود در­نظر نگیرید، جامع‌­ترین و مفید­ترین مطالب شما هیچ­گاه دیده نخواهند شد. استفاده از عناوین جذاب یکی از راه­های افزایش بازدید سایت رایگان است.

  1. کلمات کلیدی مناسب خود را پیدا کنید

هر وبسایتی از روز اول شروع به­‌کار حتما باید لیستی از انواع کلمات کلیدی مرتبط به کسب‌­و­کار خود تهیه کند. با­توجه به استراتژی سئوی وبسایت، این کلمات کلیدی می­تواند شامل کلمات جنریک یا کلی­تر و ترکیبی از کلمات کلیدی بلند در محتوا باشد. نکته مهم این است که در شروع کار، تمرکز روی کلمات کلیدی بلند­تر و جزئی­تر احتمال موفقیت و دریافت بازدید روزانه برای شما را دو­چندان خواهد کرد.

  1. ساخت بک­لینک

ایجاد بک‌­لینک از جمله موثر­ترین راه­های افزایش بازدید سایت است. هر­چه تعداد لینک­‌های بیشتری از سایت شما در وبسایت­‌های دیگر قرار بگیرد، به اعتبار شما در نزد گوگل افزوده خواهد شد. البته کیفیت لینک‌­ها نیز بسیار تاثیرگذار است و فقط تعداد مطرح نیست. یک بک­‌لینک باکیفیت از یک سایت مشابه بسیار موثر­تر از داشتن هزاران بک­­لینک از سایت‌­های غیر­مرتبط است.

  1. تولید محتوای جامع

هر مقدار محتوای تولیدی توسط شما جامع­تر و کامل­تر باشد، احتمال پیشنهاد آن به بازدید­کنندگان بالاتر خواهد بود. برای تکمیل یک محتوا حتما از تصاویر مناسب در آن استفاده کنید. در­صورت امکان اضافه کردن ویدیو و یا محتوای صوتی نیز کمک بزرگی خواهد بود. طول محتوا نیز دارای اهمیت است. محتواهای طولانی­تر در­صورتی که واقعا مفید نیز باشند و مشکلی را حل کنند، مخاطب را درگیر خود کرده و امکان بیشتری برای دیده شدن دارند. تولید محتوای جامع یکی دیگر از راه­های افزایش بازدید سایت رایگان است.

  1. انتشار منظم و زمان­بندی شده محتوا

روش دیگر افزایش بازدید سایت رایگان زمان­بندی محتوایی و انتشار به­موقع مطالب است. ربات خزنده موتور جستجو، خود را با زمان انتشار مطالب توسط شما هماهنگ می­کند. اگر این زمان­بندی منظم نباشد این ربات دچار سردرگمی شده و آپدیت محتوای جدید شما در نتایج جستجو به­موقع انجام نخواهد شد. راه­حل نهایی تنظیم یک تقویم محتوایی منظم و متعهد ماندن به آن است.

  1. واکنش­گرا باشید

درصد بزرگی از تمامی بازدید­ها در دنیای وب با استفاده از دستگاه­های موبایلی یا تبلت انجام می­شود. به­همین منظور وبسایت شما باید واکنش­گرا یا ریسپانسیو باشد. اگر سایت شما ریسپانسیو نباشد به­کلی از نتایج جستجوی این دستگاه­ها حذف خواهید شد و بخش بسیار بزرگی از بازدید­های موبایلی را از دست خواهید داد.

برای دریافت خدمات طراحی سایت در مشهد و ریسپانسیو کردن وبسایت خود می­توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  1. فعالیت در شبکه­های اجتماعی

استفاده از شبکه­های اجتماعی معمولا تاثیر به­سزایی در افزایش بازدید سایت رایگان دارد. شبکه­های اجتماعی راه ارتباط مستقیم با مردم و مطلع شدن از نیاز­های آن­ها است. برنامه­ای هم­چون اینستاگرام به­قدری موثر و قدرتمند است که در موارد بسیاری صاحبان مشاغل قبل از ایجاد وبسایت خود، یک اکانت در اینستاگرام می­سازند. فعالیت موثر در شبکه­های اجتماعی در نهایت منجر به دیده­شدن بیشتر سایت شما خواهد شد.

  1. بازاریابی ایمیلی و پیامکی

اگر فروشنده محصول هستید این روش به­عنوان روش مکمل بازاریابی موثر خواهد بود. بازاریابی ایمیلی و پیامکی از روش­های قدیمی­تر بازاریابی محسوب می­شود و در شروع تاثیر کمی برای افزایش بازدید سایت خواهد داشت. اما تقریبا تمامی کسب­و­کارهای موفق که در وب فعال هستند از آن استفاده می­کنند.

  1. تبلیغات گوگلی و افزایش بازدید سایت

یکی از بهترین و موثرترین شیوه­‌های افزایش بازدید، تبلیغات در گوگل است. هر کسب­و­کاری برای کسب موفقیت نیاز به تبلیغات به­صورت مداوم دارد. اما تبلیغات گوگلی یک چیز دیگر است. در این سرویس تبلیغات به­‌صورت کاملا مشخص و برنامه­‌ریزی شده صرفا به افرادی نشان داده می­شود که ویژگی­‌های مشتری بودن برای کسب‌­و­کار شما را دارا باشند. گوگل اصطلاحا مو را از ماست بیرون می­کشد. این قابلیت از هدررفت سرمایه تبلیغاتی شما تا حد زیادی جلوگیری می­‌کند و حجم قابل توجهی از بازدید­کننده را در مدت زمان کوتاهی برای سایت شما به­‌همراه خواهد آورد.

جمع‌بندی

برای بهبود بازدید سایت هر­یک از این روش‌­ها می­تواند موثر واقع شود. اما ترکیب این عوامل باهم و به­‌کارگیری همزمان آن­ها قطعا نتیجه بهتری را برای شما رقم خواهد زد. پس منتظر آمدن مشتری‌­ها نمانید و همین امروز خودتان دست‌به­‌کار شوید. در ابتدا شاید تغییرات به‌­وجود آمده در میزان بازدید راضی­‌کننده به‌­نظر نرسد، اما قطعا با مداومت و تعهد هر روزه به این قدم‌­ها نتایج شگفت­‌انگیزی را تجربه خواهید کرد. نتایجی که شاید قبلا نمی­‌توانستید تصورش را هم کنید!


ت ت
کدخبر: 75851 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها