ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو/ ترمز پراید کشیده شد

در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار مشاهده می‌کنید.

ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو/ ترمز پراید کشیده شد

به گزارش منیبان؛ بازار خودرو در کنار ارز، بورس و مسکن یکی از بازارهای جذاب سرمایه‌گذاری در ایران بوده و پیش‌بینی قیمت پراید کار ساده‌ای نیست. موازی با نوسانات چشمگیر دلار، شاهد نوسانات قیمت پراید در بازار هستیم اوایل امسال بود که  قیمت پراید  بین کارخانه و حاشیه بازار به شدت زیاد بود و پس از آن برای کنترل قیمت پراید طرح قرعه کشی راه اندازی شد به هر حال  برخی معامله گران در بازار خودرو روی موج اخبار سیاسی نوسان قیمت ایجاد کردند و این امر موجب شد تا قیمت پراید در بازار دوباره دچار نوسان باشد

قیمت خودرو صفر داخلی امروز سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

بررسی روند قیمت‌ها در ۲۴ ساعت گذشته حاکی از نزولی بودن روند قیمت خودرو در این مدت بوده است.

پروند قیمت‌ها در بازار خودرو امروز ریزشی بوده است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ آن در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان ارزان شده است و ۱۸۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کرده‌اند به طوری که پژو ۲۰۶ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۴ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای تیبا نیز این کاهش قیمت‌ها مشهود است به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۲۰۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

تیبا صدوقدار مدل ۱۳۹۹ نیز از ۱۸۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای سمند نیز کاهش قیمت‌ها رخ داده است به طوری که سمند lx ساده مدل ۱۴۰۰ از ۲۸۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۸۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۳۰۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودرو

 


ت ت
کدخبر: 91392 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها