سه ترفند جادویی برای خرید پرواز لحظه آخری استانبول به تهران

این یکی از جادویی‌ترین ترفندهای خرید بلیط هواپیما است. پس در این مطلب همراه ما باشید تا ترفندهای جادویی خرید بلیط هواپیما در این مسیر را بررسی کنیم.

سه ترفند جادویی برای خرید پرواز لحظه آخری استانبول به تهران

از آنجایی که مسیر استانبول به تهران یکی از پرترددترین مسیرها برای خرید بلیط هواپیما محسوب می‌شود. بسیاری از مسافرین سعی می‌کنند بلیط های لحظه آخری این مسیر را بخرند تا هزینه‌های سفر کاهش پیدا کند. هر چه به زمان پرواز نزدیک‌تر می‌شویم، پرواز لحظه آخری و بلیط استانبول به تهران نیز با قیمت کم‌تری به فروش می‌رسد. این یکی از جادویی‌ترین ترفندهای خرید بلیط هواپیما است. پس در این مطلب همراه ما باشید تا ترفندهای جادویی خرید بلیط هواپیما در این مسیر را بررسی کنیم.

سفری ارزان با خرید بلیط لحظه آخری استانبول به تهران

برای کاهش هزینه‌ها در یک سفر باید روی هزینه‌های خود در مسیر رفت‌وبرگشت دقت داشته باشید. به همین دلیل بسیاری از مسافران حتی برای برگشت به تهران، بلیط لحظه آخری استانبول به تهران را می‌خرند. تصور کنید که با هزینه پایین به استانبول می‌روید و با هزینه‌ای کم‌تر به تهران بر می‌گردید. در این صورت شما در هزینه‌های سفر خود به مقدار زیادی صرفه‌جویی می‌کنید.

خرید پرواز لحظه آخری استانبول به تهران با 3 ترفند جادویی

در زمان نزدیک به پرواز و درست همان موقعی که ظرفیت صندلی‌های زیادی خالی مانده، ایرلاین‌های هواپیمایی بلیط‌های خود را با قیمت کم‌تری به‌عنوان بلیط‌های لحظه آخری می‌فروشند. در این حالت تمامی صندلی‌ها پر می‌شوند و شما هم با پرداخت هزینه‌ای کم‌تر، سفر می‌کنید. در علی بابا نیز بلیط‌های چارتری را می‌توانید با هزینه کم‌تری از چند روز قبل رزرو کنید. اما برای پیدا کردن این بلیط‌های لحظه آخری باید راهکارهای مختلفی را بلد باشید که آن‌ها را بررسی می‌کنیم. 

اولین ترفند؛ مشاهده لیست پروازها در زمان نزدیک به حرکت

با جستجو و تازه سازی نتایج پروازهای استانبول به تهران در ساعات ابتدایی روز و چک کردن زمان پروازهای مختلف باعث می‌شود بلیط‌هایی را پیدا کنید که با قیمت کم‌تری ارائه می‌شوند. زیرا پلتفرم‌های مختلف مانند علی بابا بلیط‌های باقی‌مانده خود را در زمان‌های نزدیک به پرواز، با قیمت پایین‌تری نسبت به بلیط‌های معمولی می‌فروشند.

دومین ترفند؛ مراجعه به باجه فروش بلیط در فرودگاه‌ها

گاهی پیش می‌آید که با مراجعه به باجه فروش بلیط در فرودگاه‌ها می‌توانید از مسئول آن بپرسید که آیا بلیط لحظه آخری برای فروش دارند یا خیر. شاید آن‌ها بتوانند بلیط های باقی‌مانده نزدیک به زمان پرواز را با قیمت کم‌تری به شما بفروشند.

بلیط سفر1

سومین ترفند؛ عضویت در خبرنامه آژانس‌های فروش بلیط هواپیمایی

بیش‌تر پلتفرم‌های آنلاین فروش بلیط‌های هواپیمایی از طریق راه‌های مختلفی، تخفیف‌های خود را به اطلاع مشتریان می‌رسانند. شما می‌توانید در وب‌سایت علی بابا ثبت‌نام کنید و اطلاعات خود را در اپلیکیشن علی بابا نیز بنویسید. با این کار، در کوتاه‌ترین زمان ممکن از فروش پرواز لحظه آخری استانبول به تهران در علی بابا مطلع می‌شوید.

مهم‌ترین نکات برای خرید بلیط پرواز استانبول به تهران با کم‌ترین قیمت

با توجه به نوسانات و تغییر قیمت پروازهای خارجی، مسیرهایی مانند استانبول به تهران که افراد زیادی در آن رفت‌وآمد دارند. بیش‌تر مسافران به فکر سفری ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه هستند. در اینجا مهم‌ترین نکاتی را توضیح می‌دهیم که با کمک آن‌ها بلیط‌های لحظه آخری برای شما خواهد بود.

بلیط هواپیما را زود نخرید!

اگر می‌خواهید بلیط‌های لحظه آخری را پیدا کنید و با هزینه کم‌تری به تهران برگردید، از چند روز قبل بلیط را نخرید. زیرا پروازهای استانبول به تهران در آن زمان با قیمت واقعی خود، فروخته می‌شوند و خبری از کاهش هزینه‌ها یا تخفیف نیست. پس در صورتی که هدف شما، خرید بلیط پرواز لحظه آخری استانبول به تهران است باید این کار را در همان روز پرواز انجام دهید.

پروازهای غیرمستقیم را انتخاب کنید!

گاهی پیش می‌آید که با جستجو در لیست پروازهای استانبول به تهران، پروازهایی به‌صورت غیرمستقیم نیز انجام می‌شوند. شما می‌توانید بلیط‌های لحظه آخری و از نوع غیرمستقیم را بخرید. حتی اگر ظرفیت بلیط‌های لحظه آخری تکمیل شد، می‌توانید پروازهای غیرمستقیم را انتخاب کنید. با مقایسه قیمت بلیط‌ها می‌توانید ببینید که پروازهای غیرمستقیم و مستقیم از نظر قیمتی تفاوت دارند.

بلیط سفر

پروازهای رفت‌وبرگشت و تور

بعضی آژانس‌های مسافرتی و پلتفرم‌های آنلاین، برای کاهش هزینه‌های مشتریان خود تورهای مسافرتی را با بهترین قیمت در نظر می‌گیرند. برای مثال اگر شما قصد گشت‌وگذار در استانبول را دارید، می‌خواهید با قیمت مناسبی سفر کرده و در نهایت به تهران برگردید. پس می‌توانید تورهای مسافرتی را بخرید که بلیط پرواز و رزرو هتل شما با بهترین قیمت انجام می‌شود. در بعضی از این تورها، بلیط هواپیمای تهران به استانبول و استانبول به تهران مشابه بلیط های لحظه آخری محاسبه می‌شوند. همچنین اگر برای سفر تفریحی یا کاری خود و هر علت دیگری، زمان مشخصی در نظر دارید. پس می‌توانید با خرید بلیط‌های رفت و برگشتی، هزینه‌های خود را کاهش دهید. با خرید بلیط‌های رفت‌و‌برگشتی نیز گویی بلیط لحظه آخری استانبول به تهران را خریده‌اید.

میزان بار مجاز پرواز را بررسی کنید!

گاهی مسافرین متوجه نمی‌شوند؛ ولی علت اصلی افزایش هزینه‌های سفر آن‌ها، حمل بار با وزن بیش از حد مجاز است. به همین دلیل پیش از خرید بلیط، تمام اطلاعات پرواز را دقیق بخوانید تا مشکلی ایجاد نشود. پس از حمل لوازم اضافی خودداری کنید تا هزینه کم‌تری بپردازید.

در باشگاه همسفران علی بابا عضو شوید!

شاید برایتان جالب باشد؛ ولی علی بابا برای مشتریان وفادار خود، مزایای ویژه‌ای در نظر دارد. به‌گونه‌ای که با عضویت و ثبت‌نام در سایت مجموعه علی بابا، عضو باشگاه همسفران آن می‌شوید و می‌توانید از مزایای اتاق آبی آن استفاده کنید. با توجه به فعالیت‌های شما از نظر خرید بلیط‌های هواپیما و ... میزان امتیاز شما افزایش پیدا می‌کند. در حقیقت هر چه بیش‌تر از خدمات علی بابا استفاده کنید می‌توانید از بیش‌ترین مزایای آن بهره‌مند شوید.

بنابراین اگر شما هم می‌خواهید با کم‌ترین هزینه سفر کنید، لازم است که هم در زمان رفت و هم در زمان برگشت، بلیطی بخرید که قیمت کم‌تری دارد. با ترفندهای گفته شده در این مطلب دیگر اکنون می‌دانید که کدام بلیط‌ها ارزان‌قیمت هستند و چه زمانی بلیط پرواز لحظه آخری را در لیست پروازها می‌بینید.


ت ت
کدخبر: 154943 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها