واکنش تند حماس به ادعای آلمان درباره محمود عباس

عضو دفتر سیاسی حماس گفت: ما تحقیقات پلیس آلمان علیه محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل اظهاراتش درباره جنایت‌های اشغالگران علیه ملت فلسطین را محکوم می‌کنیم.

واکنش تند حماس به ادعای آلمان درباره محمود عباس

به گزارش منیبان، حسام بدران، عضو دفتر سیاسی حماس گفت: ما تحقیقات پلیس آلمان علیه محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل اظهاراتش درباره جنایت‌های اشغالگران علیه ملت فلسطین را محکوم می‌کنیم. بار دیگر گروه‌های بین المللی جانبداری خود را از رژیم صهیونیستی ثابت کرده و حقوق تاریخی ملت فلسطین و رنج و مشکلات آن و ده‌ها جنایت علیه زنان و کودکان فلسطینی و بازداشت و اسارت و زخمی شدن صدها هزار تن از فلسطینی‌ها را نادیده گرفتند.

وی گفت: هرچه این گروه‌ها برای مخدوش کردن حقیقت تلاش کنند و سیاست یک بام و دو هوا را ادامه دهند هرگز در از بین بردن مسئله فلسطین موفق نخواهند بود. ملت ما ظلمی را که در حقش شده فراموش نمی‌کند و به مقاومت خود تا زمان آزادی و بازگشت ادامه می‌دهد.

پیشتر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان کنفرانس مطبوعاتی با اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در برلین گفته بود، اسرائیل از سال ۱۹۴۷ تا به امروز ۵۰ قتل عام را در ۵۰ مکان فلسطینی مرتکب شده است؛ ۵۰ کشتار، ۵۰ هولوکاست.


ت ت
کدخبر: 104403 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها