پوتین تسلیت گفت

رئیس‌ جمهور روسیه به والدین «داریا دوگین» دختر یکی از چهره‌های نزدیک به رئیس جمهور روسیه که روز یکشنبه در انفجار خودرویی در حومه مسکو کشته شد، تسلیت گفت و این اقدام را جنایتی بی رحمانه خواند.

پوتین تسلیت گفت

به گزارش منیبان، رئیس‌ جمهور روسیه به والدین «داریا دوگین» دختر یکی از چهره‌های نزدیک به رئیس جمهور روسیه که روز  یکشنبه در انفجار خودرویی در حومه مسکو کشته شد، تسلیت گفت و این اقدام را جنایتی بی رحمانه   خواند.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» «ولادیمیر پوتین»  رئیس‌ جمهور روسیه در پیامی تسلیتی گفت: «لطفا تسلیت و همدردی من را در رابطه با ضایعه سنگین و جبران ناپذیری که بر شما وارد شده ، بپذیرید».

رئیس جمهور روسیه این جنایت را «شرورانه و بی رحمانه» نامید و داریا دوگین را یک فرد باهوش، با استعداد با قلب واقعی روسی توصیف کرد.

پوتین با آرزوی قدرت و شجاعت برای خانواده دوگین گفت: «یاد و خاطره داریا دوگینا برای همیشه توسط اقوام و دوستان، همفکران و همکاران او حفظ خواهد شد.»

آلکساندر دوگینف پدر داریا در سال ۲۰۱۴ در فهرست متفکر جهانی دنیای مدرن  مجله «فارن پالیسی» قرار گرفت. او همچنین به دلیل حمایت آشکار از سیاست‌های پوتین در فهرست تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد.


ت ت
کدخبر: 104858 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها