شورش در اسرائیل؛ اسرای فلسطینی چه نقشی ایفا کردند؟

باشگاه اسیران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد: تنش‌ها در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات این رژیم علیه اسرا از جمله تلاش برای منزوی کردن بیشتر آن‌ها و گرفتن دستگاه‌های برقی آن‌ها رخ داد. این اقدامات شامل بیشتر بخش‌های زندان‌هاست. اداره زندان‌های اسرائیل نیروهای اضافی را وارد زندان‌ها کرده است.

شورش در اسرائیل؛ اسرای فلسطینی چه نقشی ایفا کردند؟

به گزارش مُنیبان، باشگاه اسیران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد: تنش‌ها در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات این رژیم علیه اسرا از جمله تلاش برای منزوی کردن بیشتر آن‌ها و گرفتن دستگاه‌های برقی آن‌ها رخ داد. این اقدامات شامل بیشتر بخش‌های زندان‌هاست. اداره زندان‌های اسرائیل نیروهای اضافی را وارد زندان‌ها کرده است.

باشگاه اسیران فلسطینی پنجشنبه اعلام کرد، اسرای فلسطینی تصمیمی مبنی بر انحلال کمیته‌های نظارتی در تمامی‌ زندان‌ها گرفته‌اند.

این باشگاه اعلام کرد، صدها تن از اسرای فلسطینی به عنوان بخشی از اقدامات خود برای نافرمانی علیه قوانین مدیریت زندان‌ها از بخش‌های خود خارج شده و در محوطه‌های زندان‌ها تحصن کردند.

همچنین خلیل عواوده همچنان به اعتصاب غذای خود برای ۱۶۷ روز متوالی در مخالفت با بازداشت اداری‌اش ادامه می‌دهد.

باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد: به رغم وضعیت وخیم جسمانی عواوده اما اقدامات و تصمیمات اشغالگران به معنای این است که تمام دستگاه‌های اسرائیل در تصمیم اعدام وی نقش دارند.

اسرا به تصمیم اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی برای اعمال اقداماتی علیه افراد محکوم به اعدام از طریق انتقال مکرر از اتاق‌ها و بخش‌ها اعتراض دارند.


ت ت
کدخبر: 105605 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها