آزار جنسی در نیروی دریایی انگلیس

سوء استفاده جنسی در خدمات زیردریایی‌های نیروی دریایی انگلیس برای بیش از یک دهه پس از لغو ممنوعیت استخدام زنان توسط شعبه در سال 2011 درحال انجام است.

آزار جنسی در نیروی دریایی انگلیس

به گزارش مُنیبان؛ رئیس نیروی دریایی سلطنتی دستور تحقیق در مورد اتهامات «نفرت انگیز» مربوط به رفتار نامناسب در زیردریایی‌های این نیرو را صادر و اعلام کرده که تجاوز و آزار و اذیت جنسی در این ناوگان جایی ندارد.

به گزارش  گاردین، به گزارش دیلی میل، این سوء استفاده در خدمات زیردریایی‌های نیروی دریایی انگلیس برای بیش از یک دهه پس از لغو ممنوعیت استخدام زنان توسط شعبه در سال 2011 درحال انجام است. این روزنامه در مطلب خود اعلام کرده که زنان گزارش داده اند که بر سر آنها فریاد زده شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند.

یکی از اتهامات مربوط به زیردریایی‌ها است که «فهرست تجاوز به عنف در عمق» را تهیه کرده‌اند، که در آن زنان به ترتیبی که باید در یک رویداد فاجعه‌بار مورد تجاوز جنسی قرار گیرند، رتبه‌بندی می‌شوند.

فرمانده نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در توییتر نوشته: هر شخصی که متهم باشد با او برخورد خواهد شد. وزارت دفاع هم گفته که پذیرفته است که باید کارهای بیشتری انجام شود و مکانیسم های گزارش دهی جرایم جنسی را بهبود ببخشد.


ت ت
کدخبر: 118133 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها