خطیب‌زاده:

دستور کار کمیسیون مشترک برجام اجرای تعهدات طرفهای مقابل است

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه نشست روز سه‌شنبه کمیسیون مشترک فرقی با نشست‌های قبلی این کمیسیون ندارد، گفت: دستور کار این جلسه رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران و چگونگی اجرای تعهدات طرف‌های مقابل است.

دستور کار کمیسیون مشترک برجام اجرای تعهدات طرفهای مقابل است

به گزارش منیبان؛ «سعید خطیب‌زاده» بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی درباره نشست روز سه شنبه کمیسیون مشترک برجام اظهار داشت: آنچه که فردا اتفاق می‌افتد،‌هیچ فرقی با کمیسیون‌های مشترک که تا الان برگزارشده، ندارد. فردا نشست ادواری فصلی کمیسیون مشترک بین ایران و ۱+۴ است که در ماه‌ها و سال قبل هم این نشست را داشتیم.

 وی یادآورشد: این نشست قرار بود اسفندماه قرار بود برگزار شود که تاریخ نهایی نشد و قرار شد اوایل فروردین برگزار شود. قسمت اول این نشست به صورت آنلاین برگزار شد که گفت وگوها ناقص ماند و ادامه آن فردا به صورت حضوری برگزار می‌شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: دستور کار این جلسه رفع تحریم‌های ظالمانه ایالات متحده بر علیه ایران یا به تعبیری چگونگی اجرای تعهدات طرف‌های مقابل بوده است. فردا مشخص می‌شود که‌ آیا ۱+۴ می‌تواند موارد مورد نظر ایران را تامین کند یا نه.


ت ت
کدخبر: 12383 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها