نماینده ساری: نگذارید بعضی از دلالان خارج از مجلس و دولت ما را مدیریت کنند

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: نگذارید بعضی از دلالان خارج از مجلس و دولت ما را مدیریت کنند.

نماینده ساری: نگذارید بعضی از دلالان خارج از مجلس و دولت ما را مدیریت کنند

به گزارش منیبان، علی بابایی کارنامی در جلسه صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیئت رئیسه مجلس گفت: به دلیل اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت را که طرحی اضطراری است و رای موافق ۱۹۴ نفر از نمایندگان را دارد در دستور کار صحن مجلس قرار نداده اید، از هیئت رئیسه مجلس گله مندیم.

نماینده ساری خطاب به رئیس جلسه افزود: خواهش می کنم برای اینکه در کشور کاری بزرگ در مجلس انقلابی و دولت انجام دهیم طرح ساماندهی کارکنان دولت را در دستور کار همین هفته مجلس قرار دهید و نگذارید بعضی از دلالان خارج از مجلس و دولت ما را مدیریت کنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین با تاکید بر لزوم پایبندی رئیس جمهوری به طرح ساماندهی کارکنان دولت، اظهار کرد: به رئیس جمهوری محترم تذکری می‌دهم که  به شعارهایی که مطرح کردند و همچنین فرمایشات رهبری پایبند باشد و از مسیر خارج نشود.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر بابایی کارنامی گفت: جلسات مکرری در مورد ساماندهی کارکنان دولت برگزار شده است. کمیسیون گزارش خود را ارائه داده است و این طرح در اسرع وقت در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

 


ت ت
کدخبر: 130599 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها