سردار قاآنی: نباید کوتاه بیاییم

فرمانده سپاه قدس گفت: باید همچنان در نبرد واقعی مان محکم بایستیم و به اشکالاتی که داریم توجه کنیم و حواسمان باشد در جنگی که دارد ریشه آنها را می کند نباید کوتاه بیاییم.

سردار قاآنی: نباید کوتاه بیاییم

به گزارش منیبان، سردار اسماعیل قاآنی عصر امروز ۱۵ دی ماه در یادواره سردار شهید حاج حسین پورجعفری در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: یاد برادر با صفای با اخلاص را در کنار فرمانده قهرمانش گرامی می داریم.

وی افزود: در دی ماه دو مناسبت مهم را داریم که مردم ما به آن عنایت جدی دارند، یکی ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و دیگری ۱۳ دی سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی قهرمان جبهه مقاومت.

قاآنی بیان کرد: امسال این دو مناسبت بزرگ به دو مناسبت زیبای فاطمی معطر شد و فردا نیز روز فاطمه دیگری است(سالروز وفات حضرت ام البنین) که انصافا راه فاطمه زهرا سلام الله علیها را در کنار امیرمومنان ادامه داد و در کنار امام علی علی السلام ایستاد و همراهی کرد تا روزی که در کربلا مادری شد که چهار پسرش را در کنار سالار شهیدان تقدیم محضر ولایت و امامت نمود.

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه این روزها روزهای بسیار بزرگی است و جمع شده ایم یاد همه شهدا را گرامی بداریم، تصریح کرد: این روزها از شهید حاج قاسم سلیمانی حرف زیاد بیان شده و درخصوص این شهید عالی مقام بیش از این جا دارد کار کنیم.

وی با اشاره به معنویت، صفا و پاکی روح شهید حاج حسین پورجعفری اظهار کرد: شهدای ما برجستگانی دارند که در آسمان پرستاره ولایت و امامت و شهداء چنان می درخشند که راه را به دیگران نشان می دهند مثل حاج قاسم، احمد کاظمی دوست دیرینه او. اما بزرگی و عظمت این ستارگان به این معنی نیست دیگر ستارگان برجسته مکتب سالار شهیدان را نبینیم.

قاآنی تصریح کرد: همه شهدای ما سردار هستند لذا بزرگداشت شهدای عالی مقام مانند حاج قاسم توجه به دیگر شهدایی که در کنار آنها حرکت کرده و زمینه های موفقیت و پیروزی جبهه مقاومت را با تلاش صادقانه فراهم نمودند، نیز بالا بردن ارزش جایگاه حاج قاسم است.

وی بیان کرد: با تکریم شهدای دیگر حتما دل حاج قاسم شاد می شود و برگزاری این مراسم به نام حاج حسین پورجعفری که شهید سلیمانی هر وقت در مشکلات جاری و کارهای متعارف نیاز به فرد محرم، باوفا، صادق و پای کار داشت، او را صدا می زد.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: گرامیداشت یاد شهداء مجلس رزمایش بیان ارزش های الهی است که در مکتب اسلام و شیعه به وفور وجود دارد ولی انسان های ارزشمندی مانند امام و رهبر معظم انقلاب این واژه های ارزشمند را خوب تبیین کرده و شهدا عاملان به این واژه ها بودند.

وی بیان کرد: شهدا در دو بخش برای ما پیام دارند یک بخش ویژگی های ارزشمندی که در وجود آنها بوده و به مرحله ای رسیده اند که "عند ربهم یرزقون" را به دست آورند.

فرمانده سپاه قدس افزود: پیام دیگر این است که شهدای ما در پرتو نورانیت ولایت راه سخت و پر فراز و نشیب اما پرافتخار را انتخاب کردند و در میان این همه دشمنان جنایتکار از استکبار جهانی گرفته تا رژیم کودک کش صهیونیستی، راه پرافتخار را چنان طی کرند.

وی ادامه داد: آنها علاوه بر اینکه نظام الهی را از خطرات مختلف حفظ کردند، در حین دفاع و حفاظت از خودشان، از فرزندان معنوی رسول الله که در سراسر عالم مورد ظلم و جنایت استکبار و صهیونیزم قرار گرفتند، مردانه دفاع نموده و به جایی رسیدند که می بینیم انقلاب اسلامی علی رغم ۴۰ سال جنایات مختلفی که امریکا و اسرائیل و اذنابشان علیه این نظام اعمال کردند، سربلند ایستاده است.

قاآنی بیان کرد: اکنون نظام اسلامی با اقتدار و صلابت ایستاده و جوانان این مکتب انواع جنگ هایی که علیه نظام تحمیل می شود، هر تهدیدی را تبدیل به فرصت می کنند.

وی تصریح کرد: حزب الله لبنان فرهنگ مقاومت را از انقلاب خوب درس گرفته و اخیرا دیدیم بدون شلیک یک گلوله حقشان را از مرز دریایی گرفتند.

فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: امروز نسل پنجم فلسطین در حال مبارزه با اسرائیل هستند و هیچ وقت مثل الان آنها را قوی و با اقتدار ندیده ایم که اینطور با صلابت در میدان وارد شوند.

وی افزود: صهیونیست ها پنج دوره انتخابات برگزار کرده و در تمام آنها نتوانستند دولتی درست کنند که بیش از یک سال دوام بیاورد و این مرد جنایتکاری که اخیرا انتخاب شد برای اینکه کابینه را تکمیل کند، به بدترین افرادی که حتی در داخل رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکار می شناسند، دست اندازی کرد و این یعنی درگیری اساسی نهفته در درون این دولت است و حتما این دولت نیز استمرار پیدا نخواهد کرد.

قاآنی بیان کرد: بحث مراکز مطالعاتی اسرائیل این است ۷۵ سالگی یا ۸۰ سالگی از بین می رویم؟ و اکنون می گویند ۲۵ سالی که رهبر ایران گفت چه زمانی تمام می شود؟ و این اقتدار است.

وی تصریح کرد: امریکایی ها در مراکز مطالعاتی شان از این حرف می زنند که امریکا در ۲۰ سال گذشته ۷۰۰۰ میلیارد دلار در منطقه اطراف ایران خرج کردیم، چیزی به دست نیاوردیم و خیلی از مناطق را از دست دادیم و باید فکری بکنیم لذا از سر استیصال کارهای اخیر را انجام دادند.

فرمانده سپاه قدس گفت: آنها جامعه خودشان را به لجن کشیده و فکر کردند چند نفر در کشور ما شعار می دهند، ملت ولایتمداری که زیر پرچم حضرت زهرا است، پیرو آنها می شوند و بدانید این کارها از سر استیصال است و آنها دارند می میرند.

وی افزود: باید همچنان در نبرد واقعی مان محکم بایستیم و به اشکالاتی که داریم توجه کنیم و حواسمان باشد در جنگی که دارد ریشه آنها را می کند، نباید کوتاه بیاییم.

قاآنی در پایان تصریح کرد: مسیر نورانی با عزت و با اقتدار مقاومت همچنان به پیش می رود تا رسیدن به حکومت جهانی امام زمان(عج).

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 131474 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها