خاطرات آیت الله هاشمی درباره کسر بودجه و مشکل معاش پرسنل ارتش

در خاطرات آیت الله هاشمی به درخواست فرمانده جدید ارتش برای رفع مشکلات کسر بودجه و مشکل معاش پرسنل اشاره شده است.

خاطرات آیت الله هاشمی درباره کسر بودجه و مشکل معاش پرسنل ارتش

به گزارش منیبان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی، در بخشی از خاطرات یکشنبه ٢٩ خرداد ١٣٧٩ او آمده است:

برای افتتاح همایش خیّرین مدرسه‌ساز، به اردوگاه منظریه رفتم. ابتدا از نمایشگاه بازدید کردیم. در اجلاس، سرود و گزارش و خیرمقدم آقای [حسین] مظفر، وزیر آموزش‌ و پرورش و سرود گروه سرود بندر خمیر و سپس صحبت من، دربارۀ ارزش و ثواب مدرسه‌سازی و چند قطعه فیلم با نظر مراجع در خصوص مدرسه‌سازی، پخش شد.

ساعت یازده و نیم به دفترم رسیدم. تا ساعت پنج بعدازظهر به کارهایم پرداختم. عصر جمعی از مؤسسان اردوی ولایت آمدند. اکثرشان طلبه جانبازند و برای بهترکردن برنامه و گرفتن کمک مالی، استمداد کردند. تیمسار [محمد] سلیمی، فرمانده جدید ارتش آمد؛ برای دریافت نظرات من و مشکلات در مورد کسر بودجه و مشکل معاش پرسنل و عدم تفاهم با آقایان [سیدحسن] فیروزآبادی [رئیس ستاد کل نیروهای مسلح] و تیمسار [مصطفی] ترابی [رئیس ستاد مشترک ارتش]، از لحاظ سلیقه و نیز به‌کارگیری نیروهای قدیمی.

در گزارش‌ها، تصویب یک فوریت طرح اصلاح قانون مطبوعات در مجلس، علی‌رغم خبر آقای [علی] لاریجانی مبنی بر منع رهبری، مورد توجه است و نیز اختلاف لبنان با [آقای کوفی عنان] دبیرکل سازمان ملل که گفته است، اسرائیل عقب‌نشینی کامل از جنوب لبنان کرده، ولی حزب‌الله و دولت لبنان قبول ندارند و روسیه هم در شورای امنیت، به حمایت از لبنان برخاسته است.


ت ت
کدخبر: 161487 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها