هیلاری کلینتون به گاف‌های جدید بایدن واکنش نشان داد

رقیب انتخاباتی سابق دونالد ترامپ گفت: فکر می‌کنم جو بایدن باید به سراغ این حقیقت برود که با تجربه است و این تجربه او تنها در حوزه سیاسی نیست.

هیلاری کلینتون به گاف‌های جدید بایدن واکنش نشان داد

به گزارش منیبان، «هیلاری کلینتون»، وزیر خارجه اسبق آمریکا که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به عنوان نامزد دموکرات‌ها از دونالد ترامپ شکست خورد، در مصاحبه‌ای گفت مساله سالمندی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا یک «مشکل برحق و درست» در ضمن مبارزه او برای رسیدن به دومین دور ریاست جمهوری در سال جاری میلادی تلقی می‌شود.

هیلاری کلینتون در مصاحبه‌ با شبکه «ام.اس.ان.بی.سی» گفت بحث کردن درباره سن و سال بالای بایدن درست و به‌جاست.

او تاکید کرد: «من با افراد درون کاخ سفید تمام وقت صحبت داشتم و می‌دانید که به اعتقاد آنها این مورد (سن بالای بایدن) یک مشکل به‌جا است. در واقع این یک مشکل درست و طبیعی است.»

وزیر خارجه اسبق آمریکا همچنین این مشکل را به ترامپ نیز وارد دانسته و گفت: «همین مساله برای ترامپ نیز که تنها سه سال از بایدن کوچکتر است، وجود دارد. درست است؟ به همین خاطر این مساله‌ساز است.»

کلینتون با این حال نه تنها صحبتی از اینکه سن بالای بایدن صلاحیت او برای ریاست جمهوری را زیر سوال ببرد، نکرد بلکه درخواست کرد که تیم انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا در مبارزات انتخاباتی به روی تجربه بالا و سابقه زیاد فعالیت او در مقام یک قانونگذار آمریکایی مانور دهد.

وزیر خارجه اسبق آمریکا بیان داشت: «فکر می‌کنم جو بایدن باید به سراغ این حقیقت برود که با تجربه است و این تجربه او تنها در حوزه سیاسی نیست.»

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 201251 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها