روح الله نجابت و جعفر قادری به مجلس رفتند

فرماندار شهرستان شیراز گفت: روح الله نجابت و جعفر قادری به ترتیب بیشترین آرا را در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شیراز و زرقان کسب کردند.

روح الله نجابت و جعفر قادری به مجلس رفتند

به گزارش منیبان، لطف الله شیبانی، یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به مشارکت ۲۶ درصدی مردم این حوزه انتخابیه در انتخابات افزود: در انتخابات روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، کل آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شیراز و زرقان ۳۴۱ هزار و ۸۲ رای، آرای صحیح ۲۸۹ هزار و ۴۲ رای و مجموع آرای باطله ۵۲ هزار و ۴۰ رای است.

وی ادامه داد: بر این اساس، روح الله نجابت با ۷۸ هزار و ۳۵۱ رای و جعفر قادری با ۵۹ هزار و ۶۲ رای به عنوان نمایندگان مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شدند.

او اظهار کرد: همچنین علیرضا پاک فطرت ۵۶ هزار و ۳۲۹ رای، ابراهیم عزیزی ۵۲ هزار و ۷۷۳ رای، سید اسماعیل حسینی ۴۹ هزار و ۱۱ رای و رحمت الله مرزوقی ۴۷ هزار و ۳۴۱ رای را از آن خود کردند و به این ترتیب تعیین ۲ نماینده دیگر حوزه انتخابیه شیراز و زرقان برای ورود به مجلس دوازدهم دور دوم کشیده شد.

بنا به اعلام اسماعیل قزل سفلی رییس ستاد انتخابات فارس، در انتخابات ۱۱ اسفند سه میلیون و ۷۱۰ هزار و ۸۲۲ نفر در این استان واجد شرایط رای دادن بودند که از این تعداد حدود یک میلیون و ۳۹۰ هزار نفر مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان بود.

منبع: ایرنا


ت ت
کدخبر: 203877 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها