کنایه تند انصاریان به ماجراهای اخیر/ حق‌ الناس با احیا گرفتن، گریه کردن و کربلا رفتن بخشیده نمی‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان گفت: گناهانی بین ما و مردم می‌ماند؛ «حق‌الناس» ولو به اندازه یک دانه گندم و عدس باشد بخشیده نمی‌شود، باید از صاحب مال حلالیت طلبید‌.

کنایه تند انصاریان به ماجراهای اخیر/ حق‌ الناس با احیا گرفتن، گریه کردن و کربلا رفتن بخشیده نمی‌شود
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ مفسر و مترجم قرآن با بیان اینکه ماه رمضان مغفرت به ارمغان می‌آورد و گناهان بین ما و خدا بخشیده می‌شود، تاکید کرد: البته گناهانی بین ما و مردم می‌ماند که از آن به حق‌الناس تعبیر می‌شود ولو به اندازه یک دانه گندم و عدس باشد بخشیده نمی‌شود بلکه باید از صاحب مال حلالیت طلبید.

ماه مبارک رمضان براساس آنچه در روایات بیان شده است افضل و اشرف ماه‌های سال است و در‌های بهشت در این ماه بر روی بندگان باز است و ابلیس در غل و زنجیر.

گفت‌وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان؛ خطیب برجسته کشور را در ادامه می‌خوانید: 

ما در بهترین، برترین، بالاترین، عظیم‌ترین و مفیدترین زمان یعنی ماه مبارک رمضان قرار داریم؛ عظمت این ماه، شرافت این ماه، کرامت و ارزش این ماه را خدا می‌داند، پیامبر (ص) و ائمه طاهرین بخشی از کرامت و شرافت و ارزش این ماه را متناسب با شان ما بیان کرده‌اند و همان مقداری را که از زبان پاک و عرشی آنان بیان شده است ما به عظمت و بزرگی و اعمال و روزه این ماه آگاهی پیدا می‌کنیم و مسئولیتمان نسبت به ماه رمضان شکوفا می‌شود، تا قدردان این زمان که بهترین زمان در روزگار است باشیم.

 

 

 


ت ت
کدخبر: 207407 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها