خبرنگار:

جدی ترین گزینه‌های اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شدند

یک منبع آگاه به خبرنگار منیبان گفت: محمدرضا عارف و عبدالناصر همتی پا به صحنه انتخابات خواهند گذاشت و چهره های دیگری هم هستند که پس از نهایی شدن در مورد گزینه اصلی اصلاح طلبان تصمیم گیری می شود.

جدی ترین گزینه‌های اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شدند

به گزارش منیبان، در  روزهایی که تنور انتخابات در حال گرم شدن است و اصلاح‌ طلبان و اصولگرایان در حال نهایی کردن اسامی کاندیداهای خود هستند یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود به خبرنگار سیاسی منیبان گفت: در میان اصلاح طلبان گزینه های بسیاری مطرح هستند اما گزینه ای که روی او اجماع همه اصلاح طلبان وجود داشت محمدجواد ظریف بود. پس از رایزنی اصلاح طلبان با ظریف او اعلام کرد که قصد ورود به انتخابات را ندارد. همچنین برخی از اصلاح طلبان با محمدجواد آذری جهرمی گفتگو کردند که او هم تقریبا تکلیف را مشخص کرد و بعید است پا به عرصه انتخابات بگذارد. 

این منبع آگاه همچنین به منیبان خبر داد: گزینه های اصلی که روی آنها تقریبا اجماع وجود دارد و رایزنی هم صورت گرفته آقایان محمدرضا عارف و عبدالناصر همتی هستند این دو فرد ورود به عرصه انتخابات را پذیرفته اند و اگر تایید صلاحیت شوند وارد صحنه رقابت های انتخاباتی خواهند شد چهره های دیگری هم هستند که پس از نهایی شدن در مورد گزینه اصلی اصلاح طلبان تصمیم گیری می شود. .

او گفت: البته گزینه های دیگری هم وجود دارد مثل اسحاق جهانگیری، علی طیب نیا، محسن هاشمی و علی لاریجانی که با آنها هم رایزنی ها در حال انجام است و گزینه هایی مثل علی اکبر صالحی و محمد شریعتمداری هم مطرح هستند که هنوز در مورد آنها قطعیتی صورت نگرفته است.


ت ت
کدخبر: 217140 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها