خبرنگار:

فعال سیاسی اصلاح طلب:

تایید مسعود پزشکیان برای انتخابات ۱۴۰۳ پالس مثبتی به محمد خاتمی و جبهه اصلاحات بود

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تایید مسعود پزشکیان برای انتخابات ۱۴۰۳ پالس مثبتی به محمد خاتمی و جبهه اصلاحات بود که شاید شورای نگهبان کمی عقب گرد داشته است چراکه خاتمی و جبهه اصلاحات اصل را بر مشارکت مشروط در انتخابات قرار داده بودند.

تایید مسعود پزشکیان برای انتخابات ۱۴۰۳ پالس مثبتی به محمد خاتمی و جبهه اصلاحات بود

علی صوفی چهره سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی منیبان در خصوص وضعیت اصلاح طلبان و برنامه های آنها پس از تایید مسعود پزشکیان گفت: بعد از رحلت امام ره رفته رفته رفتارهای شورای نگهبان تغییر کرد و تبدیل به نظارت استصوابی شد در این راستا هم به صورت سلیقه ای شروع به گزینش کاندیداها کردند. 

او افزود: تایید مسعود پزشکیان برای انتخابات ۱۴۰۳ پالس مثبتی به محمد خاتمی و جبهه اصلاحات بود که شاید شورای نگهبان کمی عقب گرد داشته است چراکه خاتمی و جبهه اصلاحات اصل را بر مشارکت مشروط در انتخابات قرار داده بودند. 

صوفی ادامه داد: جریان اصلاحات در این دوره از انتخابات دست بازتری دارد و می تواند فعالیت انتخاباتی داشته باشد البته هنوز نمی توان واکنش مردم را برای شرکت در انتخابات آتی حدس زد. 

این چهره سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: مسعود پزشکیان هم سابقه اجرایی دارد و هم نمایندگی مجلس را بر عهده داشته است. او کاملا با مسائل کشور آشنایی دارد و قطعا می تواند دولتی متفاوت، مردمی و قوی تشکیل بدهد.


ت ت
کدخبر: 220067 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها