آقازاده:

همه پای صندوق رای بیایند و قهر تبدیل به آشتی شود

سیدعلی آقازاده در مراسم افتتاح ستاد مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: هرچه مردم بیشتر مشارکت کنند شانس و اقبال آقای پزشکیان بیشتر خواهد بود. .

همه پای صندوق رای بیایند و قهر تبدیل به آشتی شود

به گزارش منیبان؛ سیدعلی آقازاده در مراسم افتتاح ستاد مرکزی حزب اعتدال و توسعه در حمایت از مسعود پزشکیان اظهار داشت: از دو هفته گذشته کارهای اساسی را برای انتخابات پیش رو آغاز کردیم. در استان ها و شهرستان ها با جدیت و نظم و انظباط کارها در حال انجام است. 

وی افزود: هفته گذشته نتایج نهایی نامزدها از طرف شورای نگهبان اعلام شد و از دوشنبه هفته گذشته جلسه شورای مرکزی حزب برگزار شد و مسعود پزشکیان در جلسه دو ساعته حزب، با قاطعیت انتخاب و از ایشان حمایت خواهیم کرد. 

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: انشاالله آقای پزشکیان به عنوان متتخب ایران انتخاب شوند. شرط این است همه پای صندوق رای بیایند و قهر تبدیل به آشتی شود. هرچه مردم بیشتر مشارکت کنند شانس و اقبال آقای پزشکیان بیشتر خواهد بود.انشاالله انتخابات در مرحله اول تمام شود و شاهد رییس جمهور و دولت کارآمد و شایسته باشیم.

وی در ادامه افزود: حزب کارهای اجرایی را آغاز کرده است. این اتفاق در استان ها هم افتاده و در کنار ستادهای اصلی دکتر پزشکیان، مثل دوست کار میکنند. بیش از یک میلیون پوستر در حال چاپ است و برای استان ها ارسال می شود. بیش از ۲۵ هزار متر مربع پوستر در مرحله اول به استان ها می رود. در سطح شهر تهران ساختمان و اماکن متعددی را در نظر گرفتیم و هرچه در توان داریم با ستاد آقای پزشکیان سهیم خواهیم کرد. در فضای مجازی کار و تولید محتوا انجام می دهیم. امیدواریم ظرف ۴ و ۵ روز آینده نتایج آن به صورت ملموس نشان داده شود.


ت ت
کدخبر: 220611 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها