وعده یارانه‌ای کاندیدای انتخابات 1400!+جزییات

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یارانه را به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان ماهانه برای هر فرد افزایش می‌دهم و برای ۴۰ میلیون نفر از ملت ایران که درآمد کمتری دارند، واریز خواهیم‌ کرد.

وعده یارانه‌ای کاندیدای انتخابات 1400!+جزییات

به گزارش منیبان، محسن رضایی روز جمعه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: در سال ۱۳۹۹ ارزش یارانه‌های پیدا و پنهان کشور معادل ۱۳۸ میلیارد دلار بوده است ولی عملاً کمکی به بهبود معیشت مردم‌ نکرده است. چرا؟ چون به درستی توزیع نشده و اکثراً به نفع ثروتمندان توزیع شده است و نتیجه‌ای جز مصرف بی رویه و کمک به ثروتمندان بالای جامعه نکرده است.

رضایی افزود: ملت عزیز و سربلند ایران بداند که با ساماندهی و هدفمندی یارانه‌ها، می‌توانیم شرایط کشور و معیشت خانواده‌ها را به سرعت بهبود دهیم. ‌

وی اظهار داشت: از ملت بزرگ و صبور ایران می‌خواهم‌ که با رای قاطع و آگاهانه خود، دولت «اقدام‌ و تحول» را تشکیل دهند.   

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: به ملت عزیز ایران‌ می‌گویم که با رای قاطع شما ملت ایران و تشکیل دولت «اقدام‌ و تحول»، سریعاً با تعیین نرخ و قیمت ترجیحی، معادل چهار میلیارد دلار از محل فروش محصولات نفتی به ثروتمندان و معادل همین مقدار از خرید نهاده های دامی، صرفه جویی خواهیم کرد و با جلوگیری از اتلاف ثروت عمومی و قطع دست ویژه خواران، یارانه را به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان ماهانه برای هر فرد به ۴۰ میلیون نفر از ملت ایران (که درآمد کمتری دارند) واریز خواهیم‌ کرد.


ت ت
کدخبر: 22418 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها