رایزنی رئیس سنتکام با رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی برای افزایش آمادگی نظامی

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز دوشنبه به‌منظور رایزنی درخصوص آمادگی‌های نظامی وارد اراضی اشغالی شد.

رایزنی رئیس سنتکام با رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی برای افزایش آمادگی نظامی

به گزارش منیبان، در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است ژنرال «مایکل کوریلا» رئیس سنتکام با هرتزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی دیدار کرد و دو طرف در جریان این دیدار به ارزیابی اوضاع امنیتی و راهبردی و آمادگی‌های مشترک در منطقه به‌عنوان بخشی از تعامل با تهدیدات غرب آسیا پرداختند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، در این بیانیه همچنین آمده است ارتش رژیم صهیونیستی به تحکیم روابط خود با ارتش آمریکا ادامه خواهد داد و به برقراری ثبات منطقه‌ای و هماهنگی میان ۲ ارتش پایبند است.

روزنامه الاخبار در این باره نوشت: از جمله مقامات آمریکایی که وظیفه بسیج نیروها به نفع اسرائیل را بر عهده دارند، فرمانده «فرماندهی مرکزی» در منطقه مایکل کوریلا است که روز شنبه وارد منطقه شد. اگرچه سفر کوریلا قبل از تشدید تنش‌های اخیر در منطقه برنامه ریزی شده بود، اما طبق آنچه یک مقام آمریکایی تایید کرد، او از این سفر برای بسیج آنچه «ائتلاف بین‌المللی و منطقه‌ای حمایت از اسرائیل در مقابل ایران» خوانده می‌شود، استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود کوریلا علاوه بر اردن، از چندین کشور حاشیه خلیج فارس نیز بازدید کند.


ت ت
کدخبر: 228870 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها