اعلام آماده باش وزارت بهداشت در لبنان در پی انفجارهای سریالی وسایل الکترونیکی

مرکز عملیات فوریت های وزارت بهداشت لبنان با صدور بیانیه ای فوری گفته است که «تعداد زیادی از افراد با جراحات مختلف در حال ورود به شفاخانه های لبنان هستند و در ابتدا مشخص شد که جراحات ناشی از انفجار بی سیم است.

اعلام آماده باش وزارت بهداشت در لبنان در پی انفجارهای سریالی وسایل الکترونیکی

به گزارش منیبان، به دنبال انفجار همزمان دستگاه های ارتباطی اعضای حزب الله لبنان در  سرتاسر این کشور و گزارش آمار رو به صعود زخمی ها، وزارت بهداشت لبنان از بیمارستان ها خواست که در حالت آماده باش باشند. 

مرکز عملیات فوریت های وزارت بهداشت لبنان با صدور بیانیه ای فوری گفته است که «تعداد زیادی از افراد با جراحات مختلف در حال ورود به شفاخانه های لبنان هستند و در ابتدا مشخص شد که جراحات ناشی از انفجار بی سیم است. وسایلی که در اختیار مجروحین بود.»

بر این اساس، این وزارتخانه از همه بیمارستان‌ها در مناطق مختلف لبنان می‌خواهد که در حالت آماده‌باش حداکثری قرار گیرند و سطح آمادگی خود را برای پاسخگویی به نیاز فوری به خدمات بهداشتی فوری افزایش دهند.

همچنین از درمانگاه ها و بیمارستانها خواسته شده تا با وزارت بهداشت برای توزیع سریع مجروحان در صورت نیاز و اطمینان از شروع سریع درمان آنها هماهنگی کنند.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «وزارتخانه از همه شهروندانی که دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم دارند درخواست می‌کند تا زمانی که حقیقت آنچه اتفاق می‌افتد مشخص نشود، از آنها دوری کنند».

منبع: جماران


ت ت
کدخبر: 236562 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها