چرا حزب الله نیاز به استفاده از پیجر داشت؟

اعضای حزب‌الله لبنان سال‌هاست که از پیجر برای دریافت پیام‌ها استفاده می‌کنند، اما پس از حملات هفتم اکتبر، این دستگاه گسترش بیشتری پیدا کرد.

چرا حزب الله نیاز به استفاده از پیجر داشت؟

به گزارش منیبان، اعضای حزب‌الله لبنان سال‌هاست که از پیجر برای دریافت پیام‌ها استفاده می‌کنند اما پس از حملات هفتم اکتبر، این دستگاه گسترش بیشتری پیدا کرد و همچنین پس از حمله 7 اکتبر و ادامه عملیات ترور اسرائیل که تعدادی از اعضای ارشد حزب الله را هدف قرار داد استفاده از پیجر ضروری تر شد.

دبیرکل حزب‌الله، رویترز به نقل از سه منبع امنیتی ناشناس نوشت که وسایل ارتباطی منفجر شده جدیدترین مدلی است که حزب الله در چند ماه گذشته آورده است.

رویترز به نقل از سه منبع امنیتی ناشناس نوشت که وسایل ارتباطی منفجر شده جدیدترین مدلی است که حزب الله در چند ماه گذشته آورده است.

در یک سخنرانی در فوریه گذشته خواستار کنار گذاشتن تلفن‌های همراه و «دفن آن‌ها» به دلیل توانایی اسرائیل در جاسوسی از آن‌ها شد و همچنین آن را «عامل» توصیف کرد.

یعقوب الصراف، وزیر دفاع سابق لبنان با رد این که این بمب‌گذاری‌ها یک نفوذ سایبری بوده است، توضیح داد که این نوع تجهیزات دارای کد خاصی است که سازنده آن برای اطمینان از امکان انفجار از راه دور شناخته شده است.


ت ت
کدخبر: 236611 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها