اسرائیل با دستور نظامی دفتر شبکه الجزیره در رام‌الله را تعطیل کرد

شبکه الجزیره تصاویری زنده از ورود سربازان اسرائیلی به دفتر این شبکه در رام‌الله، واقع در کرانه باختری، و صدور دستور بسته شدن این دفتر برای ۴۵ روز را پخش کرد.

اسرائیل با دستور نظامی دفتر شبکه الجزیره در رام‌الله را تعطیل کرد

به گزارش منیبان، شبکه الجزیره تصاویری زنده از ورود سربازان اسرائیلی به دفتر این شبکه در رام‌الله، واقع در کرانه باختری و صدور دستور بسته شدن این دفتر برای ۴۵ روز را پخش کرد.

در این تصاویر، ولید عمری، رئیس دفتر الجزیره و دیگر اعضای تیم در حال پخش زنده بودند که سربازان اسرائیلی وارد دفتر شدند. یکی از سربازان اسرائیلی، در حال اعلام «دستور نظامی» مبنی بر تعطیلی دفتر برای ۴۵ روز به عمری بود و از کارکنان خواست فوراً دفتر را ترک کنند.

عمری با خواندن دستور نظامی در برنامه زنده، به کارکنان گفت که باید وسایل شخصی و دوربین‌های خود را برداشته و دفتر را ترک کنند.

پس از ترک کارکنان الجزیره از دفتر رام‌الله، تصاویر زنده ولید عمری و دیگر اعضای تیم را در خیابان نشان داد که اعلام کردند سربازان اسرائیلی دفتر را تصرف کرده و در حال ضبط تجهیزات هستند.

لحظاتی بعد هنگامی که سربازان اسرائیلی به عمری نزدیک شدند پخش زنده قطع شد و صدای عمری به گوش رسید که گفت سربازان دوربین و تجهیزات پخش را توقیف کرده‌اند.


ت ت
کدخبر: 237293 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها