بیمارستان‌های ضاحیه جنوبی بیروت تخلیه می شوند

وزارت بهداشت لبنان روز شنبه اعلام کرد که قصد دارد بیمارستان‌های ضاحیه جنوبی بیروت را به دلیل تجاوزگری رژیم صهیونیستی تخلیه کند.

بیمارستان‌های ضاحیه جنوبی بیروت تخلیه می شوند

به گزارش منیبان، طبق گزارش روزنامه القدس العربی، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: ما از بیمارستان‌های بیروت، جبل لبنان و مناطقی که تحت تأثیر تجاوزات رژیم صهیونیستی قرار نگرفته‌اند می‌خواهیم تا پایان هفته آینده از پذیرش موارد غیر اورژانسی خودداری کنند تا جایی را برای پذیرش بیماران بستری در بیمارستان‌های ضاحیه جنوبی بیروت باز کنند؛ چراکه این بیمارستان‌ها به دلیل تحولات فعلی، تخلیه خواهند شد.

این وزارتخانه همچنین از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی خواست تا برای مراقبت از بیمارانی که شب گذشته از ضاحیه جنوبی بیروت منتقل شده‌اند، آماده باشند.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد. این حمله علاوه بر شهادت و زخمی شدن ده‌ها لبنانی، ویرانی گسترده‌ای بر جای گذاشت.

حملات تجاوزکارانه اشغالگران به بیروت همچنین در طول شب گذشته ادامه یافت و چند منطقه دیگر در ضاحیه جنوبی این شهر هدف قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

منبع: همشهری


ت ت
کدخبر: 238514 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها