خبرنگار:

نماینده اهر و هریس در مجلس:

رهبر انقلاب اجازه نخواهند داد در ایران جنگ شود/ ایران از اسرائیل انتقام می گیرد اما به شیوه عملیات صادق عمل نخواهیم کرد

نماینده اهر و هریس در مجلس گفت: ایران به دنبال انتقام اثرگذار از اسراییل است و ما نمی‌توانیم در این مرحله به مانند عملیات وعده صادق عمل کنیم یعنی قطعاً شیوه و روش تغییر خواهد کرد.

رهبر انقلاب اجازه نخواهند داد در ایران جنگ شود/ ایران از اسرائیل انتقام می گیرد اما به شیوه عملیات صادق عمل نخواهیم کرد

بیت‌الله عبداللهی، نماینده اهر و هریس در مجلس دوازدهم، در خصوص شهادت سیدحسن نصرالله توسط اسراییل و انتقام احتمالی ایران به خبرنگار سیاسی منیبان گفت: به باور من رهبر انقلاب اجازه نخواهند داد در ایران جنگ شود. از طرفی از زمانی که اسماعیل هنیه در تهران به شهادت رسید ایران به دنبال انتقام بود و هست ولی در حال بررسی هستند و می‌خواهند کار طوری رقم بخورد که هم انتقام سخت صورت بگیرد و هم برای مملکت کم‌هزینه باشد.

او افزود: ایران به دنبال انتقام اثرگذار از اسراییل است و ما نمی‌توانیم در این مرحله به مانند عملیات وعده صادق عمل کنیم یعنی قطعاً شیوه و روش تغییر خواهد کرد. همچنین عده‌ای و مخصوصاً اردوگاه دشمن می‌گویند که حزب‌الله بعد از شهادت سیدحسن نصرالله تضعیف خواهد شد اما این‌طور نیست. در تشکیلات‌های انقلابی و سیاسی همیشه کادرسازی صورت می‌گیرد و افراد زبده‌ای تربیت می‌شوند.

عبداللهی تصریح کرد: در همین ایران، 72 شخصیت برجسته یک‌جا شهید شدند و یا در یک بمب‌گذاری‌رییس‌جمهور و نخست‌وزیر وقت به شهادت رسیدند آیا نظام تضعیف شد؟ حال حزب‌الله هم ضعیف نخواهد شد چون براساس باور و اعتقاداتش می‌جنگد. فردی که برای اعتقادات خود مبارزه می‌کند خستگی نمی‌شناسد.

نماینده اهر و هریس اظهار کرد: ما و محور مقاومت به سلاح‌های روز که آمریکا و رژیم صهیونیستی از آن استفاده می‌کنند باید مجهز شویم. باید قبول کنیم که این روزها، بهره‌گیری از سلاح‌های پنج و 10 سال قبل جواب نمی‌دهد.

او در خصوص نفوذ دشمن به سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران و رهبران محور مقاومت گفت: به هر حال نفوذ وجود دارد و علیرغم اینکه گاهی شاید افراد نسبت به این تهدیدات بی‌تفاوت و کم‌تفاوت باشند و با شجاعت کار را جلو ببرند اما باید به این مسائل به طور ویژه و خاص توجه کرد زیرا حیف است سرمایه‌هایی در حدسیدحسن نصرالله که امروز در میدان مبارزه هستند به خاطر نفوذ شناسایی و به شهادت برسند.

عبداللهی در پایان گفت: امام حسین (ع) می‌توانست جنگ نکند و با تعامل جان خود و همراهانش را حفظ کند اما جنگید و اثرات آن را پس از سده‌ها می‌بینید. گاهی خون  عامل پیروزی است. از این‌رو حماس و حزب‌الله با خون‌هایی که دادند و در این مدت کوتاه دو سرمایه خود یعنی اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله را از دست دادند نه تنها تضعیف نشدند که تشکیلات آن‌ها با قدرت جلو خواهند رفت.


ت ت
کدخبر: 239189 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها