آخرین اخبار از حمله موشکی مستقیم ایران به رژیم اسرائیل

ارتش اسرائیل از شهروندان این رژیم خواسته است تا «تا اطلاع ثانوی در منطقه حفاظت شده بمانند.»

آخرین اخبار از حمله موشکی مستقیم ایران به رژیم اسرائیل

به گزارش منیبان، خبرگزاری دولتی اردن گزارش داد که این کشور تردد هوایی را به طور موقت متوقف کرده است. در همین حال رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که رفت و آمد پروازها در فرودگاه بن گوریون متوقف شده است.

ارتش اسرائیل از شهروندان این رژیم خواسته است تا «تا اطلاع ثانوی در منطقه حفاظت شده بمانند.» در بیانیه منتشر شده ادعا شده است: «انفجارهایی که می شنوید ناشی  از رهگیری یا سقوط موشک ها است.  

الجزیره در گزارشی میدانی نوشته است: موشک‌هایی که از ایران پرتاب شده‌اند از آسمان امان وارد شده و صدای انفجارهای متعددی را در اطراف می‌شنویم. ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که چندی پیش موشک‌هایی از ایران به سمت اسرائیل شلیک شد و از مردم می‌خواهد هوشیار باشند و به آن‌ها گفته که در جای خود پناه بگیرند.

برخی از موشک هایی که در آسمان عمان دیدیم در تل آویو سقوط کرده اند. اسرائیلی ها پیش بینی نمی کردند که حمله ایران به این زودی اتفاق بیفتد.

کابینه امنیتی اسرائیل در حال حاضر در پناهگاهی در بیت المقدس غربی تشکیل جلسه داده است.                                                                                                                                                      

واشنگتن پست نوشت: نیروهای آمریکایی در منطقه مورد حمله قرار نگرفتند. این روزنامه به نقل از سه مقام ناشناس پنتاگون گزارش می دهد که نیروهای آمریکایی در خاورمیانه در جریان حمله موشکی ایران به اسرائیل هدف قرار نگرفته اند.

بزالل اسموتریچ اعلام کرد: ایران از این لحظه پشیمان خواهد شد. وزیر دارایی راست افراطی اسرائیل در حساب های خود در شبکه های اجتماعی نوشت : «ایران هم مانند غزه، حزب الله و دولت لبنان از این لحظه پشیمان خواهد شد».


ت ت
کدخبر: 239401 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها