ارتش روسیه جنگنده پیشرفته خود را تحویل گرفت + ببینید

شرکت هواپیمایی متحد (UAC) یک دسته جدید جنگنده‌های Su-۳۴ را به عنوان بخشی از برنامه تولید خود برای امسال، به ارتش روسیه تحویل داده است.

ارتش روسیه جنگنده پیشرفته خود را تحویل گرفت + ببینید

به گزارش منیبان، ‌هواپیمایی متحد (UAC)، یک شرکت هوافضا و صنایع دفاعی روسی است که در زمینه طراحی، تولید و فروش هواپیماهای جت مسافربری، هواپیماهای ترابری و هواگردهای نظامی فعالیت می‌کند. این شرکت به‌تازگی جنگنده پیشرفته Su-۳۴ را به ارتش روسیه تحویل داده است. این هواپیما قبل از تحویل به واحدهای عملیاتی، آزمایش‌های جامع زمینی و پروازی را پشت سر گذاشت تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای سختگیرانه مورد نیاز برای استقرار را برآورده می‌کند.

براساس گزارش defence-blog، سوخو Su-۳۴ یکی از پیشرفته‌ترین جنگنده‌های نیروی هوافضای روسیه محسوب می‌شود که برای طیف وسیعی از مأموریت‌ها از جمله نابودی اهداف زمینی و دریایی، عملیات شناسایی و سرکوب پدافندهای هوایی دشمن طراحی شده است. تطبیق‌پذیری و قابلیت‌های Su-۳۴، آن را به یک دارایی حیاتی برای ارتش روسیه در سناریوهای جنگ مدرن تبدیل می‌کند.

Su-۳۴ با ترکیب قابلیت‌های حمله دقیق و آویونیک پیشرفته، نقشی محوری را در تهاجم روسیه به اوکراین ایفا می‌کند. انتظار می‌رود که معرفی این هواپیمای جدید، توانایی تاکتیکی روسیه را تقویت کند و ابزارهای بهبودیافته‌ای را برای اجرای مأموریت‌های پیچیده در محیط‌های چالش‌برانگیز در اختیار آن‌ها قرار دهد.

 

منبع: خبرآنلاین


ت ت
کدخبر: 241257 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها