این کار فلسطینی‌ها موی دماغ اسرائیل شده است!

-یک رسانه‌ صهیونیستی جمعه شب نوشت که تل آویو از قاهره خواسته است که برای توقف تظاهرات شبانه در نوار مرزی با نوار غزه، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را زیر فشار بگذارد.

این کار فلسطینی‌ها موی دماغ اسرائیل شده است!

به گزارش منیبان؛ از خبرگزاری آناتولی ترکیه، روزنامه یدیعوت آحارانوت؛ چاپ سرزمین‌های اشغالی در این باره افزود: اخیرا غسان علیان هماهنگ کننده عملیات تشکیلات خودگردان فلسطین در مناطق فلسطینی به همراه یک مقام بلندپایه شورای امنیت ملی اسرائیل که نامی از آن آورده نشده به مصر سفر کرده است.

براساس گزارش این رسانه صهیونیستی، این افراد با مقام‌های ارشد دستگاه اطلاعاتی مصر دیدار کردند و از آنان خواسته‌اند که حماس را برای توقف تظاهرات شبانه در مناطق مرزی نوار غزه با مناطق دیگر اشغالی زیر فشار بگذارد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز سفر این مسؤول به قاهره را تأیید و اعلام کرده بود که آنها چهارشنبه شب از مصر به تل آویو بازگشته‌اند.

براساس گزارش یدیعوت آحارانوت، از دیگر مسائلی که در این سفر مورد بررسی قرار گرفته است، فراهم کردن مقدمات دیدار نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی با عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر بوده است.

این گزارش می‌افزاید که دیگر خواسته هیأت صهیونیستی از مصری‌ها افزایش نظارت بر ورود کالاهای دو منظوره (نظامی -غیر نظامی) از گذرگاه مرزی رفح به نوار غزه بوده است و صهیونیست‌ها بیم آن دارند که حماس از این کالاها برای ترمیم سیستم نظامی‌اش استفاده کند.


ت ت
کدخبر: 36335 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها