سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

رییس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه به کمیسیون امنیت ملی گزارش داد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از گزارش رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه درباره وضعیت بودجه 1401 این قوه و عملکرد آن در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

رییس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه به کمیسیون امنیت ملی گزارش داد

به گزارش منیبان، «محمود عباس‌زاده مشکینی» با تشریح نشست روز سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: کمیسیون در نشست امروز میزبان حجت‌الاسلام و المسلمین «علی عبداللهی» رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه بود که وی گزارشی از عملکرد قوه قضاییه ارایه و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون پیشنهادات در این نشست مسائلی از جمله  تقویت نظارت آنلاین بر محاکم قضایی و دادگاه‌ها و قضات را مطرح و به آن تاکید کردند. نمایندگان همچنین پیشنهاد تشکیل محاکم تخصصی و ویژه در بحث حمایت قضایی از سرمایه گذاران خارجی در راستای رشد اقتصادی کشور را مطرح کردند.

عباس زاده مشکینی در ادامه اظهار کرد: نمایندگان حاضر در نشست تاکید کردند که مجموع عملکرد قوه قضاییه باید در کنار عدالت، مقوم افزایش رضایتمندی عمومی باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: معاون وزیر خارجه نیز ضمن حضور در جلسه امروز گزارشی از وضعیت بودجه وزارت امور خارجه ارایه داد.

 


ت ت
کدخبر: 54204 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها