شرط رهبر هیئت تحریر الشام برای آزادی شبه نظامیان خارجی

منابع مطلع فاش کردند محمد الجولانی، رهبر تروریست‌های موسوم به "هیئت تحریر الشام" شروطی را برای آزادی شبه‌نظامیان دربند این گروه مطرح کرده که با مخالفت آنها روبرو شده است.

شرط رهبر هیئت تحریر الشام برای آزادی شبه نظامیان خارجی

به گزارش مُنیبان از شبکه خبری المیادین، به دنبال رسوایی فروش اطلاعات شبه‌نظامیان خارجی حاضر در ادلب سوریه توسط ابو محمد الجولانی، سرکرده تروریست‌های هیئت تحریر الشام (جبهة النصره سابق)، توییترنویس معروف سوری موسوم به "مزمجر الشام" از مذاکرات میان الجولانی و شبه‌نظامیان فرانسوی دربند این گروه خبر داد.

مزمجر الشام در این باره گفت: مذاکرات با شکست مواجه شده است؛ چراکه شبه‌نظامیان فرانسوی دربند الجولانی شروط وی برای آزادی آنها در مقابل خروج از ادلب و رفتن به یکی از کشورهای منطقه آفریقای جنوبی را نپذیرفته‌اند.

این توییترنویس معروف سوری همچنین گزارش داد که مذاکرات میان الجولانی و شبه‌نظامیان فرانسوی درپی دیکته‌های دستگاه اطلاعات فرانسه به الجولانی صورت گرفته است.

مزمجر الشام به نقل از سرکرده‌های گروه موسوم به "حراس الدین"، گروه مخالف الجولانی نیز اعلام کرد که برخی سرکرده‌های شبه‌نظامیان دربند هیئت تحریر الشام اعتصاب غذا کرده‌اند.

هیئت تحریر الشام اخیرا برای ریشه کن کردن گروه‌های تروریستی که حاضر به ملحق شدن به این گروه تحت ریاست الجولانی نشدند شمار قابل توجهی از شبه‌نظامیان خارجی حاضر در منطقه ادلب سوریه را بازداشت کرد.


ت ت
کدخبر: 62176 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها