اخطار قانون اساسی نماینده مجلس به وزارت خارجه

نماینده مردم ملکان در جلسه علنی امروز مجلس در اخطار قانون اساسی گفت: امروز تحرکات وزارت امور خارجه در قضیه اوکراین مناسب نیست.

اخطار قانون اساسی نماینده مجلس به وزارت خارجه

به گزارش منیبان، سید علی موسوی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی، گفت: امروز تحرکات وزارت امور خارجه در قضیه اوکراین مناسب نیست، این در حالی است که کشورهای همسایه و جهان با تحرکات دیپلماسی به نحو احسن حرکت کرده و امتیازاتی از این قضیه گرفته‌اند، انتظار می‌رود وزارت امور خارجه تحرکات بیشتری در این زمینه داشته باشد.

وی بیان کرد: جمله رئیس‌جمهور آمریکا و کشورهای غربی این بود که در مقابل حمله روسیه، در کنار اوکراین هستند و اوکراین را عضو ناتو می‌کنند، اما رئیس‌جمهور اوکراین تأکید داشت که غرب، آن‌ها را در مقابل روسیه تنها گذاشته است.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تذکر بنده به کسانی است که دنبال غرب بودند و می‌خواستند با طناب آن‌ها به چاه بروند، آن‌هایی که اروپا و آمریکا را بهشت خود می‌دانستند، اکنون باید از اوکراین درس عبرت بگیرند، قضیه اوکراین طنین صدای رهبری است که به غرب از جمله آمریکا و اروپا نباید اعتماد کرد، از این رو به تیم مذاکره‌کننده در وین تذکر می‌دهم که دقت لازم را داشته باشند.


ت ت
کدخبر: 68912 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها